بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.
کتاب آموزش پیش دبستانی

خرید بهترین کتاب پیش دبستانی برای کودکان

دوره پیش دبستانی یکی از مهم‌ترین دوره‌های درسی کودکان است. در این دوره کودکان با مطالعه کتاب، نحوه ارتباط با دیگران، اعداد و اشکال مختلف آشنا می‌شوند. سرعت یادگیری در این سن بیشتر از سن‌های بالاتر است. نخستین تجربه و نخستین قدم همیشه مهم‌ترین قدم زندگی است. پیش دبستانی برای کودکان اولین قدم رسمی برای شروع یادگیری و مطالعه است؛ بنابراین بهتر است با فراهم کردن شرایط و کتب مناسب و مرتبط آن‌ها را در طی کردن مسیر اولین تجربه یادگیری همراهی کنیم. در این مقاله قصد داریم شما را با چندتا از بهترین کتاب‌های پیش دبستانی برای کودکان عزیزتان آشنا کنیم. همراه ما باشید.

کتاب پیش دبستانی

کتاب‌های مهارتی، بهترین انتخاب برای کودکان پیش دبستانی

کتب مهارتی کتابی هستند که مهارت‌ها مهم و کاربردی نحوه ارتباط و دوستی با دیگران، نحوه ساخت کاردستی، شیوه درست قلم و مدادرنگی دست گرفتن، آشنایی کامل بارنگ‌ها و اشکال مختلف است. بهتر است آموزش پیش دبستانی را با مطالب ساده و روان و همراه با بازی‌های فکری جذاب به کودکان آموزش دهیم تا در ابتدای مسیر خسته نشوند. با مراجعه به بانک کتاب فروشگاه اینترنتی مارکا کتاب می‌توانید با مجموعه‌ای کامل از کتاب‌های مهارتی پیش دبستانی آشنا شوید و آن‌ها را در اختیار فرزندان عزیزتان قرار دهید.

کتاب آموزش ساده و روان حروف الفبا برای گروه سنی الف و ب

یکی از مهم‌ترین مراحل آموزشی در دوران پیش دبستانی آشنایی کودکان با حروف الفبا است. این آموزش به آن معنا نیست که کودکان خواندن و نوشتن را به طور کامل یاد بگیرند. هدف کتاب‌های الفبای پیش دبستانی آشنایی کودکان با اشکا و اصوات حروف الفبا است. آموزش حروف الفبای انگلیسی نیز در دوران پیش دبستانی آموزش بسیار کاربردی و ارزشمندی است.

با خرید کتاب درسی پایه اول ابتدایی می‌توانید به کودکان بر پایه آموزش‌های کتاب مرجع الفبا، اشکال و عددهای کوچک را آموزش دهید. توجه داشته باشید که آموزش‌ها حتما همراه با بازی، سرگرمی، شعر و ساخت کاردستی باشد تا علاوه بر جذابیت مطالب برای کودکان، به‌طور کامل در ذهن آن‌ها تثبیت شود.

کتاب آموزش الفبا پیش دبستانی

کتاب‌ مفاهیم پایه ریاضی و علوم ویژه پیش دبستانی‌ها

کودکان پس از ورود به مدرسه، علاوه بر آشنایی با حروف الفبا، نقاشی، اعدا و اشکال با مطالب و مفاهیم جدید درس‌های علوم و ریاضی نیز روبرو خواهند شد. برای آنکه این مقابله برایشان ترسناک و جدید نباشد بهتر است در دوره پیش دبستانی آن‌ها را کم‌کم با مفاهیم پایه درس‌های علوم و ریاضی آشنا کنیم. با کمک کتاب‌های ریاضی و علوم پایه پیش‌ دبستانی جمع و تفریق ابتدایی، شکل مایع و جامد اجسام، جنس مواد و مطالب کاربردی پایه را به آن‌ها آموزش دهیم. طراحی و اجرای بازی و سرگرمی‌های مرتبط با مطالب آموزشی آن‌ها را به درس‌های پایه اول بسیار مشتاق و علاقه‌مند خواهد کرد.

کتاب پیش دبستانی شاپرک، بهترین کتاب پیش دستانی برای کودکان

سری کتاب‌های پیش دبستانی شاپرک یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کتاب پیش دبستانی کودکان هستند. سری کتاب‌های شاپرک کودکان را برای خواندن و نوشتن مقدماتی و ابتدایی، آشنایی با اعداد و مفاهیم پیش نیاز درس‌های ریاضی و فارسی اول ابتدایی آشنا می‌کنند.

این کتاب شامل 4 جلد کاربردی با تصویرسازی و موضوعات جذاب برای کودکان است. در اکثر مهدها و پیش دبستانی‌ها از مجموعه کتاب‌های شاپرک برای آموزش مفاهیم اولیه به کودکان استفاده می‌کنند. کتاب پیش دبستانی شاپرک از مجموعه کتاب‌هایی است که در آن به آموزش مهارت‌های الفبا، ریاضی، علوم و تقویت حافظه پرداخته می‌شود.

کتاب پیش دبستانی کلاغ سفید

کتاب پیش دبستانی شاهکار علوم کلاغ سپید، بهترین انتخاب برای آموزش علوم پایه

کتاب پیش دبستانی شاهکار علوم کلاغ سفید انتخابی بی‌نظیر برای آموزش علوم پایه به کودکان پیش دبستانی است. این کتاب با آموزش انواع موجودات زنده، حواس پنجگانه، آب و هوای مختلف و شهرهای ایران به همراه بازی و سرگرمی انتخابی مناسب برای آموزش علوم پایه به کودکان است. در این کتاب علاوه‌بر آموزش‌های پایه، تعداد زیادی بازی و سرگرمی آموزشی برای استفاده والدین و مربیان درنظر گرفته شده است. با کمک این بازی‌های آموزشی کودکان مطالب را سریعتر آموزش می‌بینند.

کتاب کار جامع پیش دبستانی مبتکران، جامع‌ترین کتاب آموزش پایه پیش دبستانی

کتاب کار جامع پیش دبستانی مبتکران یک کتاب کار جامع و کامل برای کودکان پیش دبستانی است. این کتاب کار در زمینه فارسی، ریاضی، دانش و بهداشت، کاردستی و هوش آموزش‌های پایه و کاربردی را برای کودکان درنظر گرفته است.

مربیان مهدکودک با استفاده از مطالب آموزشی این کتاب و بازی و سرگرمی‌های آموزشی به خوبی می‌توانند کودکان را برای ورود به مدرسه آماده کنند. خرید کتاب پیش دبستانی جامع مبتکران برای والدین نیز بسیار مناسب است. کودکان اکثر مطالب را در خانه و از پدر و مادر یاد می‌گیرند. بهتر است با کمک کتاب‌های آموزشی کاربردی، مطالب و نکات اصولی را به آن‌ها آموزش دهیم.

خرید کتاب پیش دبستانی

خرید بهترین کتاب پیش دبستانی با تخفیف ویژه از فروشگاه اینترنتی مارکا کتاب

همانطور که در این مقاله خواندید کتاب‌های آموزشی پیش دبستانی نقش بسیار مهمی در آموزش پایه و اصولی کودکان و آشنایی آن‌ها با مباحث درس‌های اول ابتدایی دارند.

انتخاب کتاب پیش دبستانی مناسب برای کودکان باعث می‌شود تا علاقمند به درس و یادگیری شوند و برای شروع دوران مدرسه و یادگیری هیجان داشته باشندو نکته مهم در آموزش تمامی کتاب‌ها انجام بازی و سرگرمی همراه با آموزش است که کودکان را به یادگیری تشویق کند.

فروشگاه اینترنتی مارکا کتاب، یکی از کاملترین فروشگاه‌های اینترنتی کتاب در ایران است. این کتاب با معرفی و فروش بهترین کتاب‌های پیش دبستانی، کتاب‌های درسی، رمان‌ها و کتاب‌های تاریخی آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز است. مارکا کتاب همواره برای خرید کتاب‌های درسی تخفیفات ویژه‌ای در نظر گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید کتب موردنظر می‌توانید با شماره02166400400 با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

دسته بندی: مقالات

مقالات مرتبط

بهترین کتاب‌های یووال نوح هراری

یوال نوح هراری، تاریخ‌دان، فیلسوف و نویسنده‌ اسرائیلی متولد سال 1976 در شهر حیفا اسرائیل است و در...

بهترین ترجمه کتاب جز از کل

بررسی کتاب جز از کل و معرفی بهترین ترجمه فارسی این کتاب

کتاب جز از کل نوشته نویسنده استرالیایی استیو تولتز برای اولین بار در سال 2008 منتشر شد. این...

معرفی آثار شاخص احمد شاملو

معرفی بهترین آثار احمد شاملو، از هوای تازه تا ترجمه شازده کوچولو

احمد شاملو شاعر، فیلمساز، روزنامه‌نگار، مترجم و از دبیران کانون نویسندگان ایران بود. احمد شاملو را می‌توان یکی...

نظرات کاربران