بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

بهترین کتاب‌های یووال نوح هراری

یوال نوح هراری، تاریخ‌دان، فیلسوف و نویسنده‌ اسرائیلی متولد سال 1976 در شهر حیفا اسرائیل است و در شاخه‌های تاریخ جهان، تاریخ قرون وسطی و تاریخ نظامی تخصص دارد. کتاب‌های این نویسنده در سال‌های اخیر جز پرفروش‌ترین کتاب‎‌های دنیا بوده‌اند. تا سال 2018 نوزده میلیون نسخه از کتاب‌های هراری در سطح دنیا به فروش رفته است. کتاب انسان خردمند اولین کتاب هراری بود که پس از ترجمه به زبان انگلیسی باعث شهرت روزافزون این نویسنده شد.

این کتاب سرآغاز موفقیت و معرفی یوال نوح هراری به تمام دنیا بود. کتاب‌های این نویسنده در دسته کتاب‌های فلسفی قرار می‌گیرند که پس از مطالعه این کتاب‌ها دید شما نسبت به گذشته انسان و آینده شگفت‌انگیز او تغییر می‌کند. اگر می‌خواهید با بهترین کتاب‌های یوال نوح هراری آشنا شوید خواندن این مقاله را از دست ندهید. در این‌جا شما را با بهترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های این نویسنده آشنا خواهیم کرد.

کتاب انسان خردمند، پرفروش‌ترین کتاب نوح هراری

کتاب انسان خردمند معروف‌ترین و شناخته‌شده‌ترین کتاب نوح هراری است. کتاب انسان خردمند نوشته یووال نوح هراری در سال 2011 در کشور اسرائیل و به زبان عبری به چاپ رسید و در سال 2014 برای اولین بار به زبان انگلیسی ترجمه شد. کتاب انسان خردمند تاریخ انسان را از زمان انسان‌های نخستین در عصر سنگ تا قرن بیست و یکم مرور می‌کند. کتاب روایتی تاریخی و علمی از پیدایش و تکامل انسان است.

نویسنده در این کتاب رفتارهای یک انسان خردمند را از بعد روانشناسی، زیست شناسی و جامعه شناسی تحلیل می‌کند. خواندن این کتاب برای همه کسانی که دغدغه بشریت، چیستی و چرایی زندگی را دارند بسیار جذاب و هیجان‌انگیز خواهد بود. برای خرید کتاب انسان خردمند همین حالا می‌توانید به صفحه اصلی مارکا کتاب مراجعه کنید.

کتاب انسان خردمند یووال نوح هراری

انسان خداگونه، کتابی خواندنی از نوح هراری

کتاب انسان خداگونه را نوح هراری در سال 2015 در اسرائیل منتشر کرد. این کتاب بلافاصله در سال 2015 در انگلیس ترجمه شد. کتاب انسان خداگونه نیز مانند کتاب انسان خردمند سریعا به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های سال تبدیل شد.

داستان کتاب انسان خداگونه بر خلاف داستان کتاب انسان خردمند درمورد آینده انسان است و آینده انسان را مورد بررسی و کاوش قرار می‌دهد. تشابه خواسته‌ها و نیازهای انسان در آینده و گذشته شما را حیرت‌زده می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم قبل از مطالعه این کتاب حتما کتاب انسان خردمند را مطالعه کنید تا سفر به گذشته انسان تا آینده او به‌طور کامل و قدم به قدم پیش روید.

این کتاب در ایران توسط نیک گرگین و زهرا عالی ترجمه شده است. اگر با مطالعه کتاب انسان خردمند و انسان خداگونه همچنان مشتاق مطالعه کتب نوح هراری بودید پیشنهاد جذاب ما به شما این بار خرید کتاب 21 درس برای قرن 21 است. کتابی خواندنی و جذاب که مسیر زندگی شما را تغییر می‌دهد.

کتاب 21 درس برای قرن 21 اثری ماندگار از نوح هراری

در کتاب انسان خردمند نویسنده در تلاش برای معرفی تاریخ انسان از گذشته تا کنون بود. کتاب انسان خداگونه نیز آینده آدمی را مورد بررسی قرار می‌دهد. اما در کتاب 21 درس برای قرن 21 همان‌طور که از عنوان کتاب نیز مشخص است، کتاب شامل ۲۱ درس است که به چالش‌های جدی حال حاضر و آینده نزدیک تاکید دارند.

این کتاب بر خلاف دو کتاب دیگر کتاب تاریخی نیست و فقط به زمان حال انسان و مشکلات پیرامون آن می‌پردازد. این کتاب با پاسخ به 21 سوال اصلی شما در دنیای امروزی و راهنمایی و هدایت شما به سمت انتخاب بهترین مسیر برای زندگی کمک بسیاری به شما می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم این 3گانه جذاب نوح هراری را به ترتیب مطالعه کنید و از خواندن آن‌ها لذت ببرید.

خرید سه گانه هراری

کتاب پول نوح هراری، روایت هراری از انقلابی بزرگ و تاریخی

نوح هراری در کتاب پول به بررسی تاریخچه به وجود آمدن پول از زمان انسان‌های نخستین تا قرن 21 می‌پردازد. پول از کجا پدیدار شد؟ چگونه وارد زندگی انسان شد و تمام ابعاد زندگی او را تحت تاثیر قرار داد؟ چرا بعد از گذشت هزاران سال همچنان پول برای رفع نیازها استفاده می‌شود؟ پول چه انقلابی را در زندگی ما برپا کرد و سوال‌هایی از این قبل که نقش و تاثیر پول را بر زندگی ما نشان می‌دهد. این کتاب یک کتابچه کوچک است که اولین بار در سال 2019 به چاپ رسید. شاید در کنار خرید کتاب از بانک کتاب مذهبی و یادگیری مطالب عرفانی برای زندگی بهتر، خواندن کتاب‌های فلسفی مانند کتاب‌های نوح هراری شما را به فکر فرو برد و تاثیر بسیاری در تغییر روند زندگی شما داشته باشد.

خرید کتاب پول یووال نوح هراری

خرید بهترین کتاب‌های نوح هراری از فروشگاه اینترنتی مارکا کتاب

در این مقاله شما را با بهترین کتاب‌های نوح هراری آشنا کردیم. کتاب‌های فلسفی و تاریخی که سال‌هاست به عنوان پرفروش‌ترین و جنجالی‌ترین کتاب‌های موجود در بازار به فروش می‌رسند. برای خرید کتاب‌های نوح هراری و خرید کلیه کتاب‌های موردنظر می‌توانید به صفحه اصلی فروشگاه اینترنتی مارکا کتاب مراجعه کنید. کتاب‌های این نویسنده را از مارکا کتاب با تخفیف 20 درصدی تهیه کنید و از خواندن آن‌ها لذت ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید کتاب می‌توانید با شماره 02166400400 تماس بگیرید.

دسته بندی: دسته‌بندی نشده

مقالات مرتبط

بهترین ترجمه کتاب انسان خردمند

بهترین ترجمه کتاب انسان خردمند؛ کتابی که حتما باید بخوانید

کتاب انسان خردمند نوشته یووال نوح هراری در سال 2011 با زبان عبری در کشور اسرائیل به چاپ...

بهترین ترجمه کتاب جز از کل

بررسی کتاب جز از کل و معرفی بهترین ترجمه فارسی این کتاب

کتاب جز از کل نوشته نویسنده استرالیایی استیو تولتز برای اولین بار در سال 2008 منتشر شد. این...

بهترین رمان های عاشقانه دنیا

معرفی 5 تا از پرفروش‌ترین و بهترین رمان‌های عاشقانه دنیا

رمان‌های عاشقانه همواره یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های موجود در بازار هستند. کتاب‌های عاشقانه را تنها عاشقان و کسانی...

نظرات کاربران