بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

آسیب شناسی عضوی مغز و آزمون بندر گشتالت نشر رشد

ماری لوئیز مارلی
کد محصول : 9646115527
انتشارات
سال چاپ 1401

200,000 تومان

کتاب آسیب شناسی عضوی مغز و آزمون بندر گشتالت نشر رشد نوشته ماری لوئیز مارلی و ترجمه دکتر حبیب اله قاسم زاده – دکتر اکرم خمسه

در این مقاله به بررسی کتاب آسیب شناسی عضوی مغز و آزمون بندر گشتالت نشر رشد نوشته ماری لوئیز مارلی و ترجمه دکتر حبیب اله قاسم زاده – دکتر اکرم خمسه، پرداخته می‌شود. در ابتدا درباره مخاطبین این کتاب و در قدم بعدی درباره نویسندگان و مترجم کتاب اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می‌دهیم. در نهایت درباره موضوعات و مطالب آورده شده در کتاب، بحث می‌کنیم. اگر که قصد مطالعه این کتاب را دارید تا آخر این مقاله همراهمان باشید. تا که به شناخت کلی از کتاب دست پیدا کرده و آماده مطالعه کتاب شوید.

علم روانشناسی از علوم می باشد که بسیار گسترده بوده و دارای شاخه‌های بسیار زیبا می‌باشد از دیگر شاخه‌های این امر می‌توان به روانشناسی بالینی اشاره نمود. در روانشناسی بالینی به درمان و درک نابهنجاری‌هایی که در افراد می‌تواند اتفاق بیفتد و همچنین ناتوانی‌ها و همینطور آشفتگی‌های هیجانی و شناختی روان شناختی و اجتماعی افراد، می‌پردازد. در واقع از دسته هایی که در علم روانشناسی بالینی مورد توجه قرار می‌گیرد اتفاقاتی است که در مغز می افتد.

در این کتاب آسیب شناسی عضوی مغز و آزمون بندر گشتالت نشر رشد، در واقع درباره این  بحث اطلاعاتی جمع آوری شده است که حاصل تلاش ۱۰ ساله نویسندگان آن می باشد. آسیب شناسی عضوی مغز و آزمون بندر گشتالت، در واقع به این امر پرداخته است نتایج تحقیقات و بررسی‌هایی که افراد انجام داده‌اند به صورت کامل در اختیار مخاطبین قرار داده شده است. این کتاب توسط انتشارات رشد منتشر گردیده است که در آن اطلاعات تکمیلی و بسیار مفید در اختیار مخاطبین آن قرار گرفته است.

کتاب آسیب شناسی عضوی مغز و آزمون بندر گشتالت نشر رشد نوشته  ماری لوئیز مارلی و ترجمه دکتر حبیب اله قاسم زاده – دکتر اکرم خمسه چه کسانی را مخاطب خود قرار داده است؟

کتاب آسیب شناسی عضوی مغز و آزمون بندر گشتالت نشر رشد، در واقع  از رده کتاب‌های دانشگاهی می‌باشد که بسیار مورد توجه دانشجویان و افرادی که در زمینه روانشناسی در حال تحصیل هستند، قرار گرفته است. این کتاب در دانشگاه‌ها در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های روانشناسی و زیر شاخه‌های آن تدریس می‌شود.

این کتاب همچنین به دلیل جامعیت و موضوع به خصوص آن بسیار مورد توجه اساتید و پژوهشگران در زمینه روانشناسی بالایی قرار گرفته است به گونه‌ای که در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور مورد تحلیل و بررسی  قرار می‌گیرد. سایت بانک کتاب مارکا امکان خرید اینترنتی کتاب­های دانشگاهی را برای دانشجویان، اساتید و علاقه­مندان این حیطه فراهم کرده است.

کتاب آسیب شناسی عضوی مغز و آزمون بندر گشتالت نشر رشد، همچنین می‌تواند منبعی بسیار مناسب برای مطالعه افراد علاقه‌مند به رشته روانشناسی باشد. چرا که در آن اطلاعاتی در زمینه یکسری از تحقیقاتی که در طی ۱۰ سال انجام شده است در اختیار مخاطبین قرار می‌گیرد که می‌تواند برای آنان بسیار کاربردی بوده و نتیجه زحمات نویسندگان در چندین سال اخیر می‌تواند برای این افراد مانند گنجینه‌ای از اطلاعات ارزشمند واقع شود.

این کتاب همچنین می‌تواند منبعی مناسب برای مطالعه روانشناسان روان‌درمانگر ها مشاورین پژوهشگران و روانشناسان بالینی باشد و کمک بزرگی در زمینه شغلی افراد می باشد. کتاب آسیب شناسی عضوی مغز و آزمون بندر گشتالت در سال ۱۳۹۷ در چاپ دوم خود در ۳۴۴ ثبت توسط نشر رشد منتشر گردیده است.

کتاب آسیب شناسی عضوی مغز و آزمون بندر گشتالت نشر رشد توسط چه کسانی نوشته و ترجمه شده است؟

کتاب آسیب شناسی عضوی مغز آزمون بندر کشتار نشر رشد توسط ماری لوئیز مارلی نوشته شده است. ایشان که از روانشناسان بالینی و دارای phd می‌باشند، در واقع از افراد بسیار سرشناس در زمینه روانشناسی می‌باشند. ایشان برای تحقیقات خود به فردی سپردند که ۱۰ سال اطلاعات لازم در زمینه آسیب شناسی عضوی مغز در بندر گشتالت را انجام دهند که نتیجه جمع آوری، اطلاعات ایشان و همچنین آمار گرفتن و طرز تحلیل به صورت دقیق ایشان، به صورت این کتاب به تالیف درآمد.

مترجم کتاب آسیب شناسی عضوی مغز دکتر حبیب الله قاسم زاده می‌باشد، که از آثار ایشان می‌توان به کتاب مغز شناختی و رفتار، کتاب آموزش درمان شناختی ـ رفتاری، کتاب اندیشه و زبان همچنین کتاب مقدمه‌ای بر شناخت پژوهی، کتاب اختلال وسواس و همینطور کتاب رفتار درمانی شناختی، کتاب آنجا که عقل حاکم است، کتاب رهایی از وسواس، کتاب مغز شناخت و رفتار، کتاب شناخت یا شناخت پژوهی، کتاب رفتار درمانی، کتاب پرسشگری و کتاب خلوتگر سایه ها اشاره نمود.

از دیگر مترجم این کتاب خانم اکرم خمسه می‌باشد که از آثار خانم خمسه می‌توان به کتاب روانشناسی کرونا، کتاب راهبردهای جدید در زوج درمانی، کتاب کمک به کودکان و نوجوانان برای فکر کردن درباره مرگ، مردن و داغدیدگی، کتاب رفتار درمانی شناختی مثبت نگر، کتاب درمان اختلال، کتاب روانشناسی مثبت نگر کاربردی، کتاب راهنمایی عملی درمان مبتنی بر پذیرش و پایبندی، کتاب تفکر مثبت نگر، کتاب درمان شناختی رفتاری اختلال های اضطرابی، کتاب روانشناسی زنان، کتاب قدرت سازنده تصویرسازی ذهنی، کتاب روان درمانی بر بهبود کیفیت زندگی و نهایتاً کتاب آموزش قبل از ازدواج، اشاره نمود.

کتاب آسیب شناسی عضوی مغز و آزمون بندر گشتالت نشر رشد نوشته  ماری لوئیز مارلی و ترجمه دکتر حبیب اله قاسم زاده – دکتر اکرم خمسه چه محتوا موضوعات و مطالبی را شامل می شود؟

کتاب آسیب شناسی عضوی مغز و آزمون بندر گشتالت نشر رشد از کتاب‌های روانشناسی می‌باشد که در واقع به صورت کلی روش انجام نمره‌گذاری و دستورالعمل‌ها و ملاک‌های مورد نظر برای آمار گرفتن و به انجام رساندن یک تحقیق را به صورت کامل توضیح داده است.

در واقع این کتاب می‌تواند بسیار مناسب برای پژوهشگران و افرادی باشد که می خواهند یک بخش را به صورت کامل و با جزئیات و به صورت کاملا علمی ارائه دهند. این کتاب در هفت فصل نوشته شده است که دارای جزئیات فراوانی می‌باشد که افراد به مطالعه آن به اطلاعات ارزشمندی دست خواهند یافت. در ادامه برای آگاهی یافتن از محتوای کلی این کتاب به سرفصل های آن اشاره می‌شود.

  • فصل اول: چگونگی شکل گیری و تدوین روش نمره گذاری
  • فصل دوم: اعتبار و اثبات روش نمره‌گذاری تشخیص افتراقی
  • فصل سوم: دستورالعمل برای اجرای آزمون بندر گشتالت
  • فصل چهارم: ملاک‌های نمره گذاری در تشخیص افتراقی آسیب شناسی عضوی مغز
  • فصل پنجم: نمره گذاری پروتکل
  • فصل ششم: نمونه‌هایی از ترسیم بندر در بیماران سکته‌ای
  • فصل هفتم: نمونه‌هایی از ترسیم بندر در بیمارانی که دچار سایر انواع آسیب عضوی مغز هستند

 جمع بندی

کتاب آسیب شناسی عضوی مغز و آزمون بندر گشتالت نشر رشد نوشته  ماری لوئیز مارلی و ترجمه دکتر حبیب اله قاسم زاده – دکتر اکرم خمسه در واقع از منابع بسیار معتبر و مورد توجه افراد خبره در زمینه روانشناسی می باشد.

چرا که یک دستورالعمل بسیار دارای اهمیت را به دانشجویان آموخته که می‌تواند در مسیر تحصیلی و شغل آینده بسیار کمک کننده و مفید واقع شود و امید است با مطالعه این مقاله به اطلاعات کافی درباره این کتاب پر محتوا دست یافته باشید. مطالعه کتاب آسیب شناسی روانی (نظریه ها) جلد اول نشر روان، در کنار این کتاب مفید خواهد بود.

مشخصات کالا
انتشارات

نویسنده

مارلی لوئیز مارلی

مترجم

اکرم خمسه, حبیب الله قاسم زاده

سال چاپ

1401

قطع کتاب

وزیری

تعداد صفحه

344

More
موضوع فرعی

روانشناسی

نظرات کاربران

لطفا نظر خود را در مورد این کالا بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *