بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

سیر تا پیاز فارسی دهم گاج

خدایار قربانی، علی مرتضوی، نعمت‌اله بوالحسنی-مرتضی بوالحسنی
5.00 out of 5
کد محصول : 9786003593688
مجموعه ها
سال چاپ 1403
17%

قیمت اصلی 350,000 تومان بود.قیمت فعلی 290,500 تومان است.

17% تخفیف

معرفی کتاب فارسی دهم سیر تا پیاز گاج

منابع کمک آموزشی و کتب کمک درسی همواره مورد توجه دانش‌آموزان و دبیران آموزشی بوده است. چرا که مطالعه این کتاب‌ها و استفاده از آنها، یکی از بهترین و مناسب‌ترین راه‌ها برای کمک به پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در پایه‌های مختلف است. بنابراین باید با بررسی هر درس و الزامات یادگیری آن، کتاب کمک درسی مناسبی انتخاب کرد. یک کتاب کمک درسی خوب می‌تواند نیازهای دانش‌آموزان را در هر حوزه‌ای برطرف کرده و آنها را به نتایج دلخواه برسانند.

کتاب کمک درسی فارسی دهم سری سیر تا پیاز ویژه دانش‌آموزان پایه دهم در دوره متوسطه دوم تالیف و منتشر شده است. مجموعه کتاب‌های کمک درسی سری سیر تا پیاز متناسب با استانداردهای آموزشی تالیف شده است. همه دانش‌آموزان در هر سطحی می‌توانند از آنها استفاده کنند. درس فارسی از مهم‌ترین دروس عمومی است. این درس برای دانش‌آموزان رشته‌های تحصیلی مختلف در مقطع متوسطه دوم مشترک می‌باشد. به دلیل اهمیت درس فارسی و چالش‌هایی که حوزه‌های مختلف آن برای دانش‌آموزان به همراه دارد، این درس مستلزم توجه ویژه‌ای می‌باشد.

از این رو، مولفان آگاه کتاب کمک درسی فارسی دهم سری سیر تا پیاز با در نظر گرفتن تمام این چالش‌ها، اقدام به تالیف این کتاب کرده‌اند. دانش‌آموزان پایه دهم با مطالعه کتاب فارسی دهم سری سیر تا پیاز، مفاهیم درس را به طور کامل یاد می‌گیرند. همچنین اشکالات خود را در هر حوزه‌ای از درس برطرف می‌کنند. در نهایت، به مجموعه جامع و متنوعی از انواع نمونه سوالات امتحانی دسترسی خواهند داشت.

صفحه ای از کتاب فارسی دهم سیر تا پیاز گاجفارسی دهم سیر تا پیاز در چه بخش‌هایی تشکیل شده است؟

در حالت کلی هر کتاب کمک درسی جامع، جهت برطرف کردن نیازهای دانش‌آموزان باید شامل دو بخش اساسی باشد. در یک بخش به آموزش مطالب کتاب درسی و مفاهیم هر درس پرداخته می‌شود. در بخش دیگر، با ارائه نمونه سوالات جامع، دانش و توانمندی دانش‌آموزان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. از این رو، کتاب کمک درسی فارسی دهم سری سیر تا پیاز نیز از قسمت‌های متنوعی تشکیل شده است. اما می‌توان تمامی این بخش‌ها را در دو دسته کلی طبقه‌بندی کرد؛ در بخش اول هر درس، با مجموعه آموزشی تحت عنوان درسنامه روبرو خواهیم بود. این بخش شامل آموزش تمام مطالب هر درس می‌باشد. در بخش دیگر، مجموعه‌ای از انواع نمونه سوالات امتحانی برای تمام موضوعات درس تالیف و طبقه‌بندی شده است.

درسنامه‌های آموزشی

یادگیری مفاهیم و دانش درس زبان فارسی برای موفقیت در این درس بسیار اهمیت دارد. ابتدا متن هر درس به زبانی ساده، روان و قابل فهم نوشته شده است. همچنین آرایه‌های ادبی به کار رفته در نثر و شعر هر درس و قرابت معنایی بین ابیات نیز مشخص شده است. واژگان جدید هر درس به همراه معنی آنها و همچنین واژگان مهم املایی، یکی از بخش‌های مهم این درسنامه‌ها می‌باشد. سپس، دانش‌های زبانی و ادبی به طور کامل بیان شده است. کارگاه متن پژوهی نیز در سه قلمرو فکری، ادبی و زبانی ارائه شده است. در انتهای کتاب نیز، ضمیمه کامل دانش‌های زبانی و ادبی قرار داده شده است.

بخشی از کتاب فارسی دهم سیر تا پیاز گاجنمونه سوالات امتحانی

نمونه سوالات ارائه شده در کتاب کمک درسی فارسی دهم سری سیر تا پیاز در سه بخش دسته‌بندی شده‌اند؛ این سوالات به ترتیب مربوط به قلمروی زبانی، ادبی و فکری می‌باشند. انواع نمونه سوالات چهار گزینه‌ای و تشریحی امتحانی در این کتاب ارائه شده است. سوالات کنکورهای سراسری و همچنین آزمون‌های جامع امتحانی نیز قابل دسترسی می‌باشد.

کتاب کمک درسی فارسی دهم سری سیر تا پیاز منبع کامل و کاربردی برای دانش‌آموزان پایه دهم و داوطلبان کنکور در تمامی رشته‌ها است که توسط نعمت‌اله بوالحسنی، خدایار قربانی و علی مرتضوی تالیف شده و انتشارات گاج، این کتاب را منتشر کرده است.

برای خرید کتاب فارسی دهم سری سیر تا پیاز، به سایت بانک کتاب مارکا مراجعه کنید و با رفتن به صفحه کتاب، نسبت به خرید آن اقدام کنید.

نظر شما در مورد این کتاب چیست؟

  • تجربه‌های خود را در زمینه مطالعه درس زبان و ادبیات فارسی، با ما در میان بگذارید.
  • آیا کتاب کمک درسی فارسی دهم سری سیر تا پیاز به یادگیری بهتر درس فارسی کمک می‌کند؟
  • این کتاب چه تاثیری در میزان پیشرفت شما در امتحانات این درس داشته است؟
  • نظر خود را درباره کاربرد قسمت‌های مختلف این کتاب بیان کنید.
مشخصات کالا
انتشارات

مجموعه

نویسنده

خدایار قربانی, علی مرتضوی, نعمت اله بوالحسنی

سال چاپ

1403

قطع کتاب

رحلی

تعداد صفحه

192

نوع جلد

نرم (شومیز)