بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

کتاب سیر تا پیاز

تهیه کتاب کمک درسی مناسب، همیشه یکی از مشکلات رایج دانش‌آموزان و والدین آنان است. انتشارات گاج با معرفی یکی از بهترین مجموعه کتاب‌های کمک درسی با نام سری سیر تا پیاز تا حدود زیادی این نگرانی را رفع نموده است.

این سری کتاب‌ها شامل سه بخش اصلی؛ آموزش (درسنامه)، امتحان (سوالات تشریحی) و تست (پرسش‌های چهارگزینه‌ای) هستند و در همه مقاطع تحصیلی دبستان تا دبیرستان ارائه شده‌اند.

سوالات متداول

01مجموعه کتاب‌های سیر تا پیاز برای چه کسانی مناسب هستند؟

این سری کتاب‌ها شامل سه بخش اصلی شامل آموزش (درسنامه)، امتحان (سوالات تشریحی) و تست (پرسش‌های چهارگزینه‌ای) هستند و در همه مقاطع تحصیلی دبستان تا دبیرستان ارائه شده‌اند. با توجه به گستردگی آموزش هم برای کسب نمره مناسب در امتحان و هم برای آمادگی بهتر در کنکور قابل استفاده هستند.

02امکان دریافت تخفیف و ارسال رایگان برای سری کتاب سیر تا پیاز وجود دارد؟

مارکا کتاب شرایط ویژه ای برای خرید اینترنتی کتاب های سیر تا پیاز از انتشارات گاج فراهم کرده است. با خرید از مارکا کتاب علاوه بر دریافت تخفیف از ارسال رایگان نیز بهره مند خواهید شد.

در ادامه با بانک کتاب همراه شوید تا شما را ویژگی‌های سری سیر تا پیاز آشنا کنیم.

مجموعه کتاب‌های سیر تا پیاز گاج؛ 3 کتاب در 1 کتاب

این مجموعه شامل 3 بخش مجزا است که هر بخش با رنگی متفاوت تفکیک شده که به لحاظ بصری زیبایی خاصی به کتاب داده است.

بخش آموزش (درسنامه):

در این بخش سرفصل‌های کتاب درسی بصورت کامل و دقیق با زبانی ساده آموزش داده شده است. همچنین با ارائه روش‌های جدید آموزشی، به دانش‌آموز کمک می‌کند به مفاهیم درس تسلط پیدا کند.

بخش امتحان (پرسش‌های تشریحی):

هدف این بخش که شامل سوالات تفکیکی و درس به درس از کل مطالب درسی است، ارتقای معدل و تثبیت مفاهیم کتاب درسی بوده و دانش‌آموز را برای امتحانات پایان ترم آماده می‌سازد.

بخش تست (پرسش‌های چهارگزینه‌ای):

رمز موفقیت در آزمون‌های کنکور سراسری، مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان آگاهی از روش‌‌ها و تکنیک‌های تست زنی و تسلط بر مفاهیم درسی است. در بخش پایانی کتاب، دانش‌آموز با حل تست‌های تالیفی، المپیادها، تیزهوشان و کنکور سراسری به مباحث کتاب درسی مسلط شده و خود را آماده شرکت در آزمون‌های مختلف می‌نماید. به منظور تثبیت مفاهیم در ذهن دانش‌آموز درجه سختی تست‌ها (از آسان به سخت) رعایت شده است. دانش آموزان می‌توانند با حل این تست‌ها کل مباحث کتاب را مرور کنند و برای دانش‌آموزانی که نیاز به تست‌های سطح بالاتری دارند، مجموعه کتاب‌های IQ گاج را پیشنهاد می‌کنیم.

خرید اینترنتی کتاب سیر تا پیاز گاج از مارکا کتاب

شما می‌توانید برای تهیه کتاب‌های سیر تا پیاز انتشارات گاج با تخفیف ویژهاز طریق بانک کتاب مارکا اقدام کنید و سفارش خود را با امکان ارسال رایگان و در کمترین زمان ممکن دریافت کنید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم یرای تسلط بیشتر به مفاهیم کتاب درسی، از قسمت خرید کتاب کمک درسی در سایت بازدید نمایید.

در صورت بروز هر گونه سوال و یا مشکل نیز می‌توانید با شماره 66400400 تماس حاصل فرمائید تا کارشناسان بانک کتاب مارکا شما را راهنمایی کنند.