بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

IQ آی کیو زیست جامع کنکور جلد دوم (پاسخ) گاج

اسفندیار طاهری - محمد عیسایی
5.00 out of 5
کد محصول : 9786220304586
دسته بندی کتاب کنکور
مجموعه ها
سال چاپ 1402
17%

قیمت اصلی 660,000 تومان بود.قیمت فعلی 547,800 تومان است.

17% تخفیف

معرفی کتاب زیست جامع کنکور تجربی آی کیو جلد دوم گاج

سری کتاب های زیست شناسی iQ انتشارات گاج، یکی از منابع مفید و کاربردی آموزش زیست شناسی می باشد. زیست شناسی جامع کنکور تجربی سری iQ در دو جلد تالیف شده است. در این منابع تمامی مطالب موجود در کتاب زیست شناسی به طور کامل بررسی شده است. جلد اول کتاب شامل نمونه تست های مختلف در سطح های علمی گوناگون می باشد. جلد دوم کتاب تحت عنوان کتاب زیست شناسی جامع کنکور تجربی جلد 2 سری iQ کنکور 1401، منتشر شده است. در این کتاب مجموعه ای جامع و کامل از پاسخ های تشریحی برای نمونه پرسش های چهار گزینه ای موجود در جلد اول ارائه شده است.

صفحه ای از کتاب زیست حامع iq جلد دوم گاج

تمامی دانش آموزان رشته تجربی می دانند که برای کسب رتبه ای مطلوب در کنکور باید درصد بسیار بالایی در زیست داشته باشند. زیست شناسی تخصصی ترین درس دانش آموزان رشته تجربی می باشد. به همین دلیل در مقایسه با سایر دروس، زمان بیشتری را به مطالعه این درس اختصاص می دهند.

کتاب زیست شناسی جامع کنکور تجربی جلد 2 سری iQ کنکور 1401 نشر گاج، یک منبع آموزشی کامل و استاندارد می باشد. مولفان کتاب سعی داشته اند که در پاسخ هر تست درسنامه مطالب مربوط به آن تست را نیز آموزش دهند. بررسی مطالب درج شده در این کتاب به دانش آموزان کمک می کند تا نکات مهم در هر مطلب را به خوبی یاد بگیرند. به این ترتیب دانش آموزان با یادگیری این نکات طلایی، قادر خواهند بود نمونه سوالات مشابه را نیز به درستی پاسخ دهند.

به همان اندازه که مطالعه به شیوه صحیح و مرور به موقع مطالب در یادگیری اهمیت دارد؛ داشتن منابع آموزشی مناسب نیز اهمیت دارد. انتخاب منابع کمک درسی و آموزشی مناسب و استاندارد از دغدغه های اصلی دانش آموزان می باشد.

بررسی محتوا کتاب پاسخ تشریحی زیست جامع کنکور آی کیو

کتاب زیست شناسی جامع کنکور تجربی جلد 2 سری iQ کنکور 1401 نشر گاج، بر اساس استاندارد های آموزش تالیف شده است. تمامی مطالب کتاب منطبق با آخرین تغییرات کتاب درسی نگارش شده است. در دوران جمع بندی مطالعه پاسخنامه تشریحی این کتاب، به دانش آموزان کمک می کند تا نکات مهم را مرور کنند.

کتاب زیست شناسی جامع کنکور تجربی جلد 2 سری iQ کنکور 1401 انتشارات گاج، به منظور آشنایی دانش آموزان با زوایای مختلف مطالب کتاب درسی گردآوری شده است. برای دانش آموزانی که برای شرکت در کنکور سراسری شرکت کنند، انتخاب بسیار مناسبی می باشد. مطالعه این کتاب به دانش آموزان کمک می کند تا تمامی مفاهیم زیست شناسی را به طور کامل یاد بگیرند.

کتاب درسی زیست شناسی در مقاطع دهم، یازدهم و دوازدهم به عنوان منابع اصلی سوالات کنکور سراسری معرفی شده اند. اما مطالعه مطالب کتاب به تنهایی برای موفقیت در کنکور کافی نیست. بررسی سوالات کنکور های اخیر نشان می دهد که هر ساله بر  تعداد سوالات ترکیبی و پیچیده در درس زیست شناسی افزایش می یابد. به همین دلیل دانش آموزان باید بتوانند مطالب را به خوبی درک کنند و به خاطر بسپارند.

صفحه ای از کتاب زیست حامع iq جلد دوم نشر گاجدرسنامه کتاب

کتاب زیست شناسی جامع کنکور تجربی جلد 2 سری iQ کنکور 1401 انتشارات گاج، روش های تحلیل صورت سوالات به درستی آموزش داده شده است. بررسی این روش ها توانایی تست زنی دانش آموزان را افزایش می دهد.

اطلاعات جامع کتاب زیست شناسی جامع کنکور تجربی آی کیو جلد دوم

در تالیف مطالب کتاب زیست شناسی جامع کنکور تجربی جلد 2 سری iQ کنکور 1401 انتشارات گاج، تلاش شده است که مطالب مهم به صورت جامع و کامل بررسی شود. تمامی مفاهیم زیست شناسی به صورت ترکیبی با دیگر فصل ها آموزش داده شده است.

در کتاب زیست شناسی جامع کنکور تجربی جلد 2 سری iQ کنکور 1401 نشر گاج، بیش از 400 نمودار و جدول آموزشی به همراه 2000 نکته طلایی و مهم موجود می باشد.

دانش آموزان کنکوری می توانند در کنار کتاب درسی خود، از مطالب موجود در این کتاب استفاده کنند. بررسی پاسخنامه سوالات موجود در کتاب زیست شناسی جامع کنکور تجربی جلد 2 سری iQ کنکور 1401 نشر گاج، ضعف های دانش آموزان را در هر مطلب مشخص می کند. به این ترتیب دانش آموزان می توانند روش های مطالعه هر مطلب را به طور کامل یاد بگیرند.

کتاب زیست شناسی جامع کنکور تجربی جلد 2 سری iQ کنکور 1401 انتشارات گاج، توسط اسفندیار طاهری و محمد عیسایی تالیف شده است. تعداد صفحات این کتاب 832 صفحه می باشد.

مارکا کتاب مرجع خرید کتاب iQ، منابع آموزشی و کمک درسی می باشد. برای مشاهده تمام منابع موجود، می توانید به بانک کتاب مراجعه کنید.

مشخصات کالا
انتشارات

مجموعه

نویسنده

اسفندیار طاهری, محمد عیسایی

سال چاپ

1402

قطع کتاب

رحلی

تعداد صفحه

864

مقطع تحصیلی

دهم, یازدهم, دوازدهم

More
موضوع فرعی

تست

نظرات کاربران

لطفا نظر خود را در مورد این کالا بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. Nafisee
    آبان 13, 1399

    سلام
    کتاب زیست دوازدهم iq هم موجود هست ،؟هرچی‌ گشتم نتونستم پیدا کنم