بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جامع خیلی سبز

دانش آموزانی که در حال آماده سازی خود برای کنکور سراسری هستند، نیاز به منابع آموزشی و تست جامعی دارند که همه مطالب سال‌های دهم، یازدهم و دوازدهم را به صورت کامل پوشش دهد. خوش بختانه مجموعه کتاب‌های جامع انتشارات خیلی سبز می‌توانند یک منبع فوق العاده برای این دانش آموزان باشند. با استفاده از کتاب‌های جامع خیلی سبز می‌توانید برای تمامی دروس اختصاصی در تمامی رشته‌های های تجربی، ریاضی و علوم انسانی به بهترین محتوای آموزشی و بزرگترین بانک تست کنکور دسترسی داشته باشید. بانک کتاب مارکا امکان خرید تمامی کتاب‌های مجموعه جامع انتشارات خیلی سبز را برای شما فراهم کرده است.

سوالات متداول

01هدف کتاب جامع خیلی سبز چیست؟

هدف از تالیف و انتشار مجموعه کتاب جامع خیلی سبز ارائه محتوایی آموزشی برای دانش آموزان کنکوری و نزدیک به کنکور است. به کمک سوالات متنوع موجود در کتاب جامع خیلی سبز، دانش آموزان می توانند علاوه بر رفع اشکال، آموزش مطالب و نکات به مرور درس های خود نیز بپردازیند.

02کتاب جامع انتشارات خیلی سبز برای چه مقاطعی در دسترس است؟

سری کتاب جامع خیلی سبز برای آمادگی و جمع بندی کنکور تالیف شده است و در همین راستا فقط برای پایه های درسی دهم، یازدهم و دوازدهم در اختیار دانش آموزان قرار دارد.

مجموعه کتاب جامع خیلی سبز مناسب کدام دوران تحصیل است؟

کتاب‌های جامع خیلی سبز شامل تمامی محتواهای آموزشی و تستی مربوط به پایه دهم، یازدهم و دوازدهم هستند. انتشارات خیلی سبز برای هر کدام دروس اختصاصی و عمومی رشته‌های تجربی، ریاضی و علوم انسانی که جزو بودجه بندی کنکور سراسری هستند، یک کتاب جامع منتشر کرده است تا دانش آموزان این رشته‌ها به منابع کافی برای کنکور دسترسی داشته باشند. این کتاب‌ها به گونه‌ای تألیف شده‌اند که دانش آموزانی که در حال آماده سازی برای کنکور هستند به هیچ منبع آموزشی یا تست دیگری نیاز نداشته باشند.

با توجه به گنجاندن تمامی مطالب کتاب‌های درسی سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم این سری از کتاب‌ها برای دانش آموزان پایه دوازدهم که در حال آماده سازی برای کنکور هستند، بهترین گزینه محسوب می‌شوند. اما به دلیل فصل بندی مطالب بر اساس فصول کتاب درسی، دانش آموزان پایه دهم و یازدهم نیز می‌توانند از مطالب آن استفاده کنند.

هدف از انتشار کتاب‌های جامع انتشارات خیلی سبز چیست؟

انتشارات خیلی سبز یکی از محبوب‌ترین و شناخته شده ترین انتشارات کتاب‌های کمک درسی و کتاب کنکور است. مولفان کتاب‌های خیلی سبز سعی می‌کنند با زبان ساده مفاهیم مهم کتاب‌های درسی در کنار نکات کنکوری را آموزش دهند. هدف از انتشار کتاب‌های جامع خیلی سبز نیز ارائه همه مطالب مورد نیاز برای موفقیت در کنکور در یک کتاب جامع است. تست‌های تألیفی و کنکوری در این سری از کتاب‌ها به صورت موضوعی و فصل به فصل گنجانده شده‌اند تا دانش آموزان علاوه بر یادگیری مفهومی بتوانند برای کنکور سراسری نیز آماده شوند. بنابراین اگر به دنبال یک منبع کامل برای کنکور سراسری هستید، این مجموعه کتاب بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

ویژگی‌های کتاب جامع خیلی سبز، بهترین کتاب جامع کنکور

در کتاب‌های جامع انتشارات خیلی سبز تمامی نکات مربوط به یک مبحث که در کتاب‌های درسی دهم، یازدهم و دوازدهم آورده شده است، پوشش داده می‌شود. این کتاب شامل درسنامه های کامل، مفید و کاربردی است که برای یادگیری بیشتر شامل جداول و نمودارها نیز می‌شوند. همه مطالب دسته بندی شده‌اند تا امکان جمع بندی سریع آن‌ها در دوران آماده سازی برای کنکور فراهم شود. تمامی نکات مفهومی و ترکیبی با همه فصول کتاب‌های درسی در کتاب جامع خیلی سبز رشته‌های مختلف جای داده شده است. همچنین برای برخی از دروس که شکل‌های کتاب درسی نیز اهمیت دارند، مانند زیست شناسی، نکات دقیق مربوط به شکل‌های کتاب نیز در درسنامه ها دیده می‌شود. همه کتاب‌های جامع انتشارات خیلی سبز دارای تست‌های تألیفی و تست‌های کنکوری سال‌های اخیر هستند و منطبق با آخرین به روزرسانی ها و تغییرات کتاب درسی منتشر شده‌اند. همه این ویژگی‌ها در کنار پاسخنامه تشریحی، این سری از کتاب‌ها را به بهترین منبع کنکور سراسری تبدیل می‌کنند.

خرید کتاب جامع خیلی سبز از مارکا کتاب

کتاب‌های کنکور سراسری منبع کاملی برای آماده سازی و جمع بندی کنکور مناسب پایه دوازدهم هستند که ویژگی‌های فوق العاده ای دارند. مارکا کتاب، بهترین فروشگاه آنلاین کتاب‌های کمک درسی در ایران، امکان خرید اینترنتی این مجموعه از کتاب‌ها را با تخفیف ویژه برای دانش آموزان فراهم کرده است. شما با کمک مارکا کتاب می‌توانید اطلاعات مربوط به هر کتاب به همراه تصویر آن‌ها را مشاهده کنید و با ثبت سفارش خرید، در کوتاه‌ترین زمان درب منزل کتاب‌های مد نظر خود را تحویل بگیرید.