بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

کتاب میکرو طبقه بندی

هدف و مخاطب اصلی کتاب‌های میکرو طبقه‌بندی انتشارات گاج، دانش‌آموزان کنکوری هستند. دانش‌آموزان کنکوری به دلیل اینکه باید از اوقات خود به‌صورت بهینه‌تری استفاده کنند، کتاب‌های هدفمند‌تری برای این قشر تدوین شده است. کتاب‌های میکرو طبقه‌بندی شامل درسنامه‌های کامل، نکات و تست‌های کنکوری بوده و برای پایه‌های دهم، یازدهم و دوزادهم در دسترس است.

سوالات متداول

01کتاب میکرو طبقه بندی گاج برای چه مقاطعی تدوین شده است؟

هدف تدوین و تالیف سری کتاب میکروطبقه بندی ایجاد آمادگی برای کنکوری هاست و البته برای تمامی مقاطع دهم، یازدهم و دوازدهم در تمامی رشته ها تدوین شده و در اختیار کاربران قرار دارد.

02کتاب های میکروطبقه بندی گاج برای چه دانش آموزانی مناسب است؟

باتوجه به اینکه سطح سوالات کتاب های میکرو طبقه بندی گاه دقیقا مشابه با کنکور سراسری است، برای تمامی دانش آموزانی که به دنبال تجربه فضای کنکور و آمادگی برای آن هستند، مناسب است.

هدف کتاب‌های میکرو طبقه‌بندی گاج چیست؟

هدف کتاب میکرو طبقه‌بندی گاج ارائه درسنامه‌های دقیق، جامع و کاربردی از مفاهیم کتاب درسی به دانش‌آموزان است که آن‌ها را برای هرگونه آزمونی آماده کند. دانش‌آموزانی که می‌خواهند از پایه دهم، یازدهم و دوزادهم تحصیلی در آزمون‌های آزمایشی شرکت کنند می‌توانند از کتاب‌های میکرو گاج بهره بگیرند.

چرا باید کتاب‌های میکرو طبقه‌بندی گاج را بخوانیم؟

یکی از مهم‌ترین چالش‌های هر دانش‌آموز کنکوری، زمان است. مدیریت زمان آسان نیست. اگر منابع کنکوری خود را مطابق با نیاز خود تهیه کنیم، بهینه‌تر می‌توانیم مباحث آموزشی و تست‌ها را پیش ببریم. کتاب‌های میکرو طبقه‌بندی گاج از بهترین کتاب کمک درسی بوده و به منظور پوشش کامل مفاهیم کتاب، حتی پاورقی و مثال‌ها تدوین شده است تا دانش‌آموز بتواند به همه مطالب تسلط پیدا کند. در ادامه با میکرو گاج خواهید دید که در پایان هر فصل آزمون‌های جامع تدوین شده تا شما دانش‌آموزان عزیز بتوانید خود را محک بزنید.

روش خواندن مجموعه کتاب‌های میکرو طبقه‌بندی؛ دقیق بخوانید

دانش‌آموزی موفق می‌شود که علت اشتباهات خود را در آزمون‌های آزمایشی و تست‌هایی که می‌زند، به‌طور ویژه بررسی کند. بعد از هر آزمون و تستی سوالات غلط خود را بازبینی و علت خطای خود را کشف کنید. دفترچه‌ای برای خود تهیه و اشتباهات متداولی که مرتکب می‌شوید را آنجا یادداشت کنید؛ تا در زمان جمع‌بندی در فروردین، یعنی دو ماه قبل از کنکور بتوانید دفترچه خود را به منظور جلوگیری از اشتباه مجدد بخوانید.

سوالاتی که پاسخ نداده‌اید هم باید بررسی کنید. باید بدانید چرا سوالاتی را نتوانستید پاسخ دهید. ممکن است آن مبحث را به خوبی فرا نگرفته‌اید، به همین دلیل الزامی است که سوالا‌های نزده و غلط خود را بررسی و از اشتباهات متداول جلوگیری کنید.

قیمت کتاب میکرو طبقه‌بندی گاج چقدر است؟

کتاب‌های گاج به منظور حمایت از دانش‌آموزان، همیشه با تخفیف‌های ویژه‌ای همراه است. تخفیف کتاب‌ها باعث می‌شود هم هزینه کمتری بپردازید و هم بتوانید کتاب‌های بیشتری باتوجه به نیاز خود تهیه کنید. قیمت هر کدام از کتاب‌های میکرو گاج را می‌توانید در این صفحه مشاهده کنید.

برخی از کتاب‌های میکرو طبقه‌بندی گاج شامل کتاب‌های زیر است:

  • شیمی جامع میکرو طبقه‌بندی
  • فیزیک جامع میکرو طبقه‌بندی ریاضی
  •  کتاب جامع میکرو طبقه‌بندی گاج
  •  کتاب میکرو طبقه‌بندی فیزیک
  • کتاب شیمی جامع میکرو طبقه‌بندی
  • کتاب‌های میکرو طبقه‌بندی گاج دهم تجربی
  • فیزیک میکرو طبقه‌بندی گاج دوازدهم
  • میکرو طبقه‌بندی فیزیک دهم
  • کتاب میکرو طبقه‌بندی گاج زیست دهم
  • کتاب میکرو طبقه‌بندی گاج ریاضی دهم
  • کتاب‌های میکرو طبقه‌بندی گاج را با تخفیف ویژه خرید کنید

کتاب‌های میکرو طبقه‌بندی شامل سوالات چند سال اخیر کنکور سراسری، آزاد و نمونه سوالات آزمون‌های آزمایشی است؛ این کتاب‌ها به منظور آمادگی و آشنایی دانش آموزان با سوالات کنکور طراحی شده‌اند؛ برخی از این کتاب‌ها در بعضی دروس مانند فیزیک و زیست‌شناسی دو جلدی طراحی بوده که جلد دوم شامل درسنامه و پاسخ‌های تشریحی است.

چنانچه برای خرید کتاب میکرو طبقه بندی گاج سوال و یا نیاز به مشاوره دارید می‌توانید با کارشناسان مجرب مارکا کتاب به شماره تلفن 66400400-021 تماس بگیرید و مشاوره‌های لازم را دریافت کنید.