بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

کتاب کار خیلی سبز

در دوران تحصیلی برای تثبیت آنچه که فرا می‌گیریم نیاز به تکرار و تمرین  داریم. خوشبختانه کتاب کار خیلی سبز برای هر مبحثی سوالات زیادی را از دیدگاه‌های مختلف مورد پرسش قرار داده است. با استفاده از کتاب کار خیلی سبز و انجام تمرین‌ها و تست‌ها می‌توانید اطمینان حاصل کنید که تا چه حد مبحث آموزشی را یاد گرفته‌اید. در فروشگاه مارکا کتاب انواع کتاب کار خیلی سبز برای همه‌ی دروس موجود است.

این سری کتاب به همت تیم حرفه ای مولفین انتشارات خیلی سبز برای تمامی مقاطع تحصیلی آماده شده است.

سوالات متداول

01کتاب کار خیلی سبز برای کدام دوره تحصیلی است؟

مجموعه کتاب کار خیلی سبز به هدف تکرار و تمرین بیشتر دانش آموزان تولید و تالیف شد و به دلیل اهمیت این موضوع، سری کتاب کار خیلی سبز برای تمامی مقاطع تحصیلی از دبستان تا دبیرستان در دسترس دانش آموزان قرار دارد.

02سری کتاب کار خیلی سبز برای امتحانات خوب است؟

در این سری کتاب از انتشارات خیلی سبز تلاش به ارائه انواع مثال و سوالات تستی و تشریحی بوده است تا به خوبی مهارت دانش اموز ارزیابی شود. همچنین کتاب کار با تمرین و تست موضوعات کتاب درسی را از زوایای متفاوت مورد پرسش قرار می‌دهد تا خطاهای احتمالی کاهش پیدا کند و منبع آموزشی مناسبی برای امتحانات است.

کتاب کار خیلی سبز برای کدام دوره تحصیلی است؟

کتاب کار خیلی سبز برای تمامی مقاطع تحصیلی از پیش دبستان تا دبیرستان در دسترس است. خوشبختانه انتشارات خیلی سبز با پشتکار و افراد متخصصی که در تیم تخصصی خود دارد آمده است تا گام مهمی را در مرحله‌ی تثبیت یادگیری برای دانش‌آموزان در تمامی مراحل تحصیلی بردارد. انجام انواع تمرین‌ها و سوالات باعث می‌شود که به مرور بتوانیم به موضوع درسی کاملاً مسلط شویم.

کتاب کار برای همه مقاطع تحصیلی نوعی ضرورت است. اگر مورد پرسش قرار نگیریم نمی‌دانیم تا چه حدی به موضوع کتاب شرف داریم.

کتاب کار خیلی سبز به چه هدفی ایجاد شده است؟

بدون شک هیچ مهارتی بدون تمرین و تکرار تقویت نمی‌شود. برای تسلط بر هر چیزی از کتاب درسی گرفته تا پیاده کردن تکنیکی خاص در فوتسال و پیگ پنگ، نیاز داریم که به صورت منظم تمرین و تکرار کنیم. با پاسخ به تست و سوالات تشریحی به آنچه که خوانده‌ایم مسلط می‌شویم و اگر موضوع مورد نظر را از هر زاویه‌ای مورد پرسش قرار دهند به خوبی می‌توانیم آن را پاسخ دهیم.

در واقع کتاب کار با سوالات مفهومی و باجزئیاتی که طرح می‌کند باعث می‌شود تا از این به بعد بهتر بتوانیم هنگام خوانش دروس به متن کتاب درسی توجه بیشتری داشته باشیم. کتاب کار خیلی سبز در دوران تحصیلی بهترین همراه برای شما خواهد بود و اگر بعد از خوانش موضوع کتاب درسی از کتاب کار استفاده کنید، در زمان امتحانات مدرسه با آمادگی کامل‌تری حاضر می‌شوید.

بعد از انجام تمرین و تست کتاب کار خیلی سبز چه کنیم؟

بعد از اینکه تست و سوالات تشریحی کتاب کار را پاسخ دادید، در این مرحله لازم است که بررسی کنید که چه سوالاتی را درست، غلط یا نزده پاسخ داده‌اید. برای هر درسی یک دفتر یادداشت تهیه کنید و سوالاتی که اشتباه پاسخ داده‌اید را یادداشت کنید؛ اگر فرمول اشتباهی استفاده کرده‌اید یا دلیل پاسخ اشتباه را می‌دانید آن را یادداشت کنید. قبل از امتحان این دفتر یادداشت شما است که می‌تواند از تکرار اشتباهات متداول جلوگیری کند.

سوالات نزده را نیز با دقت بررسی کنید، شاید مبحث کتاب را خوب فرا نگرفته‌اید و نیاز به کلاس و کتاب کمک آموزشی دارید.

خرید بهترین کتاب کار خیلی سبز از مارکا کتاب

در هر دوره‌ای تحصیلی که باشید، کتاب کار خیلی سبز حرف تازه‌ای برای شما دارد. در دوره پیش دبستانی با کتاب کار آماده‌ی نوشتن می‌شوید؛ در دوره دبستان مفهومی‌تر موضوعات را می‌آموزید؛ در دوره دبیرستان نیز با جزئیات بیشتری موضوعات را فرا می‌گیرد. کتاب کار با تمرین و تست موضوعات کتاب درسی را برای از زوایای متفاوت مورد پرسش قرار می‌دهد و به راحتی می‌توانید با پاسخ به سوالات، به تمامی مباحث مسلط شوید.

مارکا کتاب بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کتاب کمک درسی از پیش دبستان تا دانشگاه در ایران است؛ مارکا کتاب انواع کتاب کار خیلی سبز را برای تمامی مقاطع تحصیلی از پیش دبستانی تا کنکور را بطور کامل عرضه کرده است. در هر نقطه از ایران که باشید می‌توانید کتاب کار خیلی سبز خود را به صورت اینترنتی ثبت سفارش کنید و درب منزل خود تحویل بگیرید.