بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.
بهترین کتاب کنکور 1401

بهترین کتاب‌های کنکور 1401، یک قدم تا موفقیت در کنکور

کنکور یکی از مراحل تاثیرگذار در مراحل شغلی و زندگی افراد است. این آزمون هر ساله به طور سراسری در کل کشور برگزار می‌شود. جدا از تغیرات سطح و نوع سوالات، همواره در آزمون سراسری سوالات چالش برانگیزی مطرح می‌شود که نیاز به دانش اولیه زیادی دارد. تنوع مطالب، محدود بودن زمان آزمون، حجم زیاد مطالب از چالش‌هایی است که بر اهمیت نحوه مطالعه مطالب در آزمون سراسری می‌افزاید. در این شرایط یکی از مهمترین گام‌های موفقیت در کنکور استفاده از کتاب‌های مناسب است.  اگر می‌خواهید با بهترین کتاب‌های کنکور سال 1401 آشنا شوید، با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

کتاب متن و مکث زیست شناسی گاج، مناسب برای داوطلبان آزمون تجربی

انتشارات گاج با سابقه طولانی که در نوشتن و چاپ کتاب برای کنکورهای سراسری دارد، برای کسانی که رویای رتبه‌های برتر در آزمون کنکور را دارند، کتاب متن و مکث انتخاب بسیار خوبی است. این کتاب انتخابی مناسب برای فهم مطالب و جمع بندی است. یکی از مهمترین ویژگی‌های کتاب متن و مکث، چینش درس به درس آن با استفاده از نمودار درختی است. این کتاب  از چهار بخش جداگانه تشکیل شده است و در بخش های جداگانه مفاهیم و نکات ترکیبی میان زیست سالهای دبیرستان را بیان کرده است. جمع‌بندی درست و اصولی این کتاب در مجموع آن را تبدیل به منبعی مفید و ارزشمند برای داوطلبان کرده است. کتاب‌های جمع‌بندی و تست‌های کنکور از جمله کتاب متن و مکث زیست شناسی گاج را می‌توانید از بانک کتاب سایت مارکاخریداری کنید.

کتاب تست گاج

کتاب حسابان خط ویژه گاج

خط ویژه اصطلاحا به معنی راهی است که مسیر ناهموار رسیدن به مقصد را برای فرد هموار می‌کند. انتشارات گاج این سری از کتاب ها را با همین مضمون به چاپ رسانده است که راهی باشد برای هموار کردن مسیر رسیدن داوطلبین به مقصد؛ مقصد ما در کتاب حسابان جمع بندی مطالب ریاضی و آمادگی برای کنکور است.

این کتاب درعین کم حجم بودن، با داشتن درسنامه جامع، مفهومی، خلاصه و کاربردی یکی از پرفروش‌ترین‌ها در خرید کتاب کنکور است. علاوه‌بر درسنامه جامع، تست‌های متنوع از تمرین‌های کتاب درسی و کنکورهای سراسری، پاسخ‌های تشریحی و آزمون‌های جامع و استاندارد از دیگر ویژگی‌های مهم این کتاب است.

هدیه نشر مبتکران به دوست‌داران زبان

برای تمامی داوطلبان که به‌ دنبال درصد بالای زبان در کنکور هستند، انتشارات مبتکران پیشنهاد ویژه‌ای دارد. مجموعه دو جلدی جامع زبان انگلیسی مبتکران مجموعه کاملی از تمامی اطلاعات و تمرین‌های مناسب برای موفقیت داوطلبان در آزمون سراسری است.

این مجموعه دوجلدی با شیوه‌های جدید و کاربردی هر آنچه داوطلبان برای پاسخ دادن به سوالات متنوع کنکور زبان نیاز دارند، اعم از لغات و اصطلاحات، گرامرو درک مطلب را به‌طور کامل پوشش می‌دهد. کتاب‌های زبان نشر مبتکران انتخابی مناسب برای همه رشته‌ها و کلیه شرکت‌کننده‌های آزمون سرایری در هر سطح زبانی هستند.

کتاب جامع تخصصی کنکور زبان

ادبیات فارسی جامع کنکور انتشارات الگو، بهترین انتخاب برای داوطلبین رشته انسانی

انتشارات الگو این کتاب را به صورت مجموعه تست درس به درس فارسی دوره دوم متوسطه طراحی کرده است. این کتاب درسنامه ندارد اما به صورت QR Code صوتی بعضی از نکات در ابتدای هر درس مطرح شده است. تمرکز این کتاب بر روی داشتن تست درس به درس است و برای دانش آموزانی مناسب است که می‌خواهند خود را برای آزمون های آزمایشی طول سال تحصیلی خود آماده کنند.

کتاب ادبیات فارسی نشر الگو به ‌دلیل رویکرد تست محور کتاب و سطح متوسط تست‌ها، انتخاب مناسبی برای دانش آموزان متوسط و ضعیف بوده تا خود را به حداقل‌های مورد نیاز در درس ادبیات برسانند.

شیمی خیلی سبز، همراه و همگام دانش‌آموزان رشته تجربی در کنکور

انتشارات خیلی سبز کتاب شیمی جامع خود را برای داوطلبان به گونه ای منتشر کرده است که با درسنامه‌های مختصر و مفید همه نکات لازم را به آنها آموزش دهد. این کتاب ضمن پوشش دادن تست های مفید کنکورهای سراسری، تمرین‌های کتاب درسی را پوشش داده و به کمک سوال‌های تالیفی متنوع شرایط بسیار مناسبی مشابه به آزمون‌های آزمایشی برای داوطلبان مهیا کرده است.

سوال‌های جامع  و متنوع با پاسخ‌های تشریحی تکمیل شده است که به عمیق شدن داوطلب کنکور در مطالب مربوط به کنکور سراسری کمک می‌کند.

بهترین کتاب شیمی برای جمع بندی کنکور 1401

کتاب‌های دور دنیا در 4 ساعت، انتخابی ویژه برای دانش‌آموزان تمامی رشته‌ها

کتاب‌های دور دنیا در 4 ساعت انتشارات گاج یکی از انتخاب‌های مناسب برای آشنایی کامل با سوال‌های کنکور سال‌های مختلف است. کتاب دور دنیا در 4 ساعت انسانی، تجربی، ریاضی، هنر و زبان در تمامی رشته‌ها به کمک دانش‌آموزان کنکوری آمده است. این کتاب از شامل دوازه دوره سوالات کنکور سال‌های قبل به همراه پاسخ کامل و تشریحی سوالات است. با استفاده از این کتاب با شناخت کامل سوالات دیگر نگران سختی سوال‌های کنکور و زمان‌بندی آزمون نخواهید بود.

خرید کتاب‌های جامع پایه نهم با تخفیف ویژه از مارکا کتاب

فروشگاه اینترنتی مارکا کتاب همراه حامی دانش‌آموزان عزیز در خرید کتاب‌های درسی، کتاب‌های کمک درسی و کتب آموزشی است. در این مقاله شما  را با بهترین کتاب‌های کنکور سال 1401 آشنا کردیم.

برای خرید اینترنتی بهترین کتاب‌های کنکور در همه رشته‌ها می‌توانید به صفحه اصلی سایت مارکا کتاب مراجعه کنید و یا با شماره 02166400400 تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما عزیزان هستند.

دسته بندی: مقالات

مقالات مرتبط

کتاب جمع بندی امتحان نهایی پایه نهم

بهترین کتاب‌های جمع‌بندی و تستی پایه نهم

پایه نهم یکی از حساس‌ترین پایه‌های درسی در دوران مدرسه است. امتحانات پایه نهم به شکل سراسری و...

منابع آزمون تربیت بدنی

برای کنکور کارشناسی تربیت بدنی چه کتاب‌هایی بخوانیم؟

بهترین کتاب تستی کنکور کارشناسی تربیت بدنی چه کتابی است؟ برخلاف رشته‌های ریاضی و تجربی که تعداد زیادی...

نظرات کاربران