بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.
منابع آزمون تربیت بدنی

برای کنکور کارشناسی تربیت بدنی چه کتاب‌هایی بخوانیم؟

بهترین کتاب تستی کنکور کارشناسی تربیت بدنی چه کتابی است؟ برخلاف رشته‌های ریاضی و تجربی که تعداد زیادی منابع مختلف برای آن‌ها در دسترس است، پیدا کردن بهترین کتاب‌های تستی کنکور تربیت بدنی ممکن است کمی دشوار باشد. با این حال، اگر قصد شرکت در آزمون فنی و تلاش برای کسب رتبه خوب در رشته تربیت بدنی را دارید، دیگر لازم نیست دغدغه پیدا کردن کتاب تستی مناسب را داشته باشید. زیرا در این مقاله از مارکا کتاب قصد داریم شما را با 5 تا از بهترین کتاب تستی کنکور تربیت بدنی آشنا کنیم. پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

1.      10 کنکور تربیت بدنی زرد قلم چی، کتاب تست جامع کنکور تربیت بدنی

کتاب 10 کنکور تربیت بدنی زرد قلم چی با هدف جمع‌بندی مباحث برای هنرجویان پایه دوازدهم و کنکوری‌های رشته تربیت بدنی تولید شده است. این کتاب‌ برای هنرجویان دهم و یازدهم نیز انتخاب بسیار مناسبی است. کتاب‌های زرد اختصاصی رشته تربیت بدنی شامل 650 تست از همه درس‌های فنی کنکوری دوره سه ساله هنرستان این رشته است.

کتاب زرد عمومی رشته فنی نیز شامل 1000 تست طبقه بندی شده از تمام دروس پایه رشته فنی است. کتاب 10 کنکور تربیت بدنی زرد قلم‌چی، شامل 10 دوره آزمون‌های کنکور سنوات قبل به همراه پاسخ‌های کاملاً تشریحی است. این کتاب یکی از بهترین کتاب‌های تستی کنکور تربیت بدنی موجود در بانک کتاب است.

کتاب جامع کنکور تربیت بدنی

2.     درسنامه و تست سیر تا پیاز کنکور تربیت بدنی فنی حرفه‌ای، نشر اخوان

نشر اخوان یکی از بهترین انتشاراتی‌های کتاب کنکور رشته فنی است. درسنامه و تست سیر تا پیاز کنکور این انتشارات بهترین تست کتاب کنکور رشته‌ تربیت بدنی به حساب می‌آید. این کتاب برای تمامی دانش‌آموزان پایه دهم، یازدهم و دوازدهم قابل استفاده است. تمامی تست‌های تألیفی کتاب سیر تا پیاز رشته تربیت بدنی، طبقه بندی شده و همراه با پاسخ تشریحی و توضیحات کامل در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

سؤالات چهارگزینه‌ای با مشخص کردن دام و تله آموزشی یکی از چالشی‌ترین و اصلی‌ترین بخش‌های این کتاب است. تمام سوال‌های این کتاب به ترتیب کتاب درسی نوشته شده‌‌‌ و مطابق با آخرین تغییرات کتاب‌های درسی هستند. درسنامه و تست سیر تا پیاز کنکور نشر اخوان، یک انتخاب بی‌نظیر برای کتاب کمک درسی هنرستان است که به شما کمک بسیاری در موفقیت امتحانات نهایی و کنکور سراسری می‌کند.

کتاب تستی کنکور رشته تربیت بدنی نشر اخوان

3.   تست کنکور تربیت بدنی چهارخونه، انتخابی بی‌نظیر برای کتاب تست کنکور تربیت بدنی

کتاب تست کنکور طبقه‌بندی چهارخونه توسط یکی از بهترین و برترین اساتید دانشگاه رشته تربیت بدنی، سرکار خانم زهرا صالحی نوشته شده است. این کتاب مجموعه‌ای کامل از تست تربیت بدنی سال‌های دهم، یازدهم و دوازدهم است. کتاب تست کنکور تربیت بدنی چهارخونه شامل درس‌های زیر است:

  • توسعه مهارت‌های ذهنی چابکی
  • توسعه مهارت‌های رزمی_هدفی جلد 1 و 2
  • پرورش مهارت‌های جسمانی، حرکتی
  • دانش فنی پایه
  • توسعه سلامت و سبک زندگی با ورزش
  • عملیات تکمیلی اصلاحات ورزشی
  • توسعه مهارت‌های حرکتی با توپ
  • دانش فنی تخصصی

این کتاب همراه با پاسخ کامل تشریخی همه سوال‌ها و جمع‌آوری سؤالات کنکور سال‌های گذشته کنکور تربیت بدنی انتخابی جامع برای شرکت در کنکور فنی رشته تربیت بدنی است.

4.     کتاب آبی تربیت بدنی کنکور هنرستان قلم چی، مطالعات تکمیلی کنکور تربیت بدنی

کتاب آبی تربیت بدنی کنکور 3 کتاب تخصصی رشته تربیت بدنی را در یک کتاب جامع جمع‌آوری کرده است. این کتاب شامل 130 تست از کتاب دانش فنی تخصصی، 180 تست از کتاب عملیات تکمیلی اصلاحات ورزشی و 190 تست تست از کتاب توسعه سلامت و سبک زندگی با ورزش است.

این کتاب شامل 28 درس‌نامه است و ساختار منظم این درس‌نامه‌ها باعث تثبیت بیشتر مطالب و نکات در ذهن شما می‌شوند. کتاب آبی کنکور تربیت بدنی شامل درس‌نامه، 500 تست تخصصی و پاسخ تشریحی کامل و جامع است. خرید این کتاب را به تمامی کنکوری‌های رشته تربیت بدنی پیشنهاد می‌کنیم.

بهترین کتاب تست کنکور تربیت بدنی

5.    کتاب انگلیسی برای دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی نشر بامداد کتاب

یکی از چالش‌های همیشگی دانش‌آموزان رشته فنی و دیگر رشته‌ها، یادگیری زبان انگلیسی و پاسخ به سوال‌های تستی زبان در کنکور است. زبان انگلیسی کنکور رشته تربیت بدنی، زبان عمومی است و نیازی به ‌یادگیری نکات و کلمات تخصصی زبان نیست. اما یادگیری کلمات تخصصی انگلیسی در کنار قواعد و معانی کلمات عمومی نقش تاثیرگذاری در درصد آزمون زبان شما در کنکور دارد.

تحقیقات نشان می‌دهند اکثر دانش‌آموزان رشته فنی از کنار سؤالات زبان به راحتی می‌گذرند. با تقویت زبان انگلیسی یک سکوی پرتاب در رتبه کنکور برای خود ایجاد می‌کنید. کتاب انگلیسی تربیت بدنی نشر بامداد در این مسیر همراه بسیار خوبی برای شما خواهد بود. این کتاب یک درسنامه کامل و جامع برای یادگیری اصطلاحات ورزشی و قواعد و قوانین به زبان انگلیسی لست. بهتر است این کتاب را در کنار کتاب‌های زبان عمومی برای کنکور مطالعه کنید.

خرید بهترین و جامع‌ترین کتب تستی کنکور رشته تربیت بدنی از مارکا کتاب

همانطور که در این مقاله خواندید کتب جامع و کاملی برای تست و جمع‌بندی دروس رشته تربیت بدنی برای شرکت در کنکور فنی تربیت بدنی وجود دارد. ما در این‌جا شما را با 5 تا از بهترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های تستی کنکور تربیت بدنی آشنا کردیم.

فروشگاه مارکا کتاب با ارائه بهترین و جامع‌ترین کتاب‌های تستی کنکور تمامی رشته‌ها تجربی، ریاضی، انسانی و رشته فنی همراه شما عزیزان است. این فروشگاه همواره برای خرید کتب درسی تخفیف ویژه‌ای برای دانش آموزان عزیز درنظر گرفته است. برای اطلاع از موجودی کتاب رشته‌های مختلف و مشاوره خرید آنلاین می‌توانید با شماره 02166400400 تماس حاصل فرمایید و با مشاورین فروش بانک کتاب مارکا در ارتباط باشید.

دسته بندی: مقالات

مقالات مرتبط

بهترین رمان های عاشقانه دنیا

معرفی 5 تا از پرفروش‌ترین و بهترین رمان‌های عاشقانه دنیا

رمان‌های عاشقانه همواره یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های موجود در بازار هستند. کتاب‌های عاشقانه را تنها عاشقان و کسانی...

مطالعه صحیح در دوران کنکور

روش‌های صحیح مطالعه دانش آموزان در دوره ابتدایی

پایه ابتدایی دوره بسیار حساسی برای آموزش و یادگیری مطالب پایه و اصولی است. اکثر دانش‌ آموزان در...

کتاب جمع بندی امتحان نهایی پایه نهم

بهترین کتاب‌های جمع‌بندی و تستی پایه نهم

پایه نهم یکی از حساس‌ترین پایه‌های درسی در دوران مدرسه است. امتحانات پایه نهم به شکل سراسری و...

نظرات کاربران