بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

معرفی بهترین کتاب های کنکور هنر برای قبولی در دانشگاه سراسری

کنکور هنر یکی از آزمون‌های حساس و سرنوشت‌ساز سازمان سنجش است که هر ساله تعداد زیادی داوطلب را به سمت خود جذب می‌کند. رقابت در کنکور هنر بسیار سخت و مشکل است. گاهی اوقات قبولی در دانشگاه‌های برتر هنر کشور در رشته‌های پرتقاضایی مانند رشته‌های کارگردانی و بازیگری، سخت‌تر از قبولی در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی می‌شود. دانشگاه تهران، دانشگاه هنر و دانشکده سوره هر ساله تعداد بسیار کمی دانشجو در رشته‌های مختلف هنری استخدام می‌کنند. بنابراین اگر قصد قبولی در دانشگاه‌های هنر را دارید، بهتر است تمام تلاشتان را در این زمینه انجام دهید.

یکی از موثرترین روش‌های بالا بردن اطلاعات و آمادگی برای شرکت در کنکور سراسری هنر، مطالعه کتب کمک درسی، کتب جمع‌بندی و کتاب‌های طبقه بندی شده دروس هنر است. برای آشنایی بیشتر با این کتاب‌های سرنوشت ساز، مطالعه این مطلب را از دست ندهید. در این‌جا شما را با بهترین کتاب‌های کنکور هنر آشنا خواهیم کرد. همراه ما باشید.

کتاب‌های درسی هنرستان، اصلی‌ترین کتاب های‌ کنکور هنر

بی شک در کلیه رشته‌های تحصیلی، کتب درسی پایه یازدهم و دوزادهم مهم‌ترین منابع کنکور برای دانش آموزان هستند. کتاب‌های آشنایی با بناهای تاریخی، عکاسی 1 و 2، آشنایی با صنایع دستی ایران، سیر هنر در تاریخ، مبانی هنرهای تجسمی، مبانی نظری و ساختار موسیقی ایران، کارگاه هنر 1 و 2، حجیم سازی و آشنایی با میراث هنری و فرهنگی ایران از جمله کتاب‌های درسی رشته هنرستان به شمار می‌روند. این کتاب‌ها تاثیر بسیاری در قبولی در رشته‌های پرطرفدار دانشگاه‌های هنر دارند. اگر دانش آموز یا دانشجوی رشته دیگری هستید و قصد شرکت در کنکور هنر را دارید برای تهیه کتاب‌های درسی و کمک درسی رشته هنر همین حالا می‌توانید به بانک کتاب مارکا مراجعه کنید.

بهترین کتاب برای کنکور طراحی لباس

انتشارات کارنامه کتاب، انتخابی بی‌نظیر برای خرید کتاب‌های کنکور هنر

معمولا در تالیف و انتشارات کتاب‌های کنکور هنر در مقایسه با کنکور تجربی و ریاضی، تلاش کمتری صورت می‌گیرد. انتشارات کارنامه کتاب یکی از بهترین و جامع‌ترین انتشارات کتب کنکور هنر در کلیه زیرشاخه‌های رشته هنری است. این انتشارات با نوآوری و خلاقیت در امر آموزش هنر، تغییر شگفتی در زمینه مطالعه و آمادگی دانش آموزان برای شرکت در کنکور سراسری هنر ایجاد کرده است.

سری کتاب های الفبای کنکور هنر که شامل تست های 16 سال اخیر کنکور هنر برای هر درس هستند را می‌توان از پرفروش‌ترین کتاب‌های انتشارات کارنامه کتاب به شمار آورد. کتب مبانی نظری تئاتر عروسکی، تست خواص مواد نشر کارنامه و مبانی نظری عکاسی کارنامه از دیگر کتاب‌های این انتشارات هستند. این کتاب ها به دلیل حجم کم و قیمت مناسب در سال‌های اخیر بسیار مورد استقبال دانشجویان هنر قرار گرفته‌اند.

بهترین کتاب برای کنکور هنر

کتاب‌های کنکور هنر قلم‌چی، منابع جامع و کاربردی برای قبولی در رشته‌های هنری

انتشارات قلم‌چی یکی از مطرح‌ترین انتشارات کتب کمک درسی در ایران است. بی شک این انتشارات با تجربه درخشانی که در زمینه انتشار کتب کمک درسی و کتاب‌های آموزشی دارد، انتخابی بی‌نظیر برای مطالعه مطالب کنکور سراسری رشته‌های هنری است. کتب کنکور عمومی پایه و شایستگی‌های غیرفنی هنرستان زرد قلم‌چی، خلاقیت تصویری و تجسمی آبی قلم‌چی، آموزش خلاقیت نمایشی، درک عمومی هنر و خواص مواد از جمله کتاب‌های هنری پرفروش انتشارات قلم چی هستند.

کتاب چند کنکور عمومی خیلی سبز، راهنمای پاسخ دهی به سوالات عمومی کنکور هنر

بخش سوالات عمومی کنکور یکی از بخش‌های مهم و سرنوشت‌ساز کنکور هنر است. در این بخش سوالات از دروس عمومی ادبیات، معارف اسلامی، عربی و زبان انگلیسی طراحی می‌شوند. یکی از بهترین روش‌های یادگیری مطالب دروس عمومی و آمادگی برای پاسخگویی به این سوالات، بررسی و پاسخگویی به سوالات کنکور سال‌های گذشته است. کتاب چند کنکور عمومی انتشارات خیلی سبز با جمع‌بندی سوالات کنکور عمومی سال‌های گذشته رشته هنر، انتخابی بی‌نظیر برای موفقیت در بخش عمومی سوالات کنکور هنر است.

برای کنکور هنر چه کتابی بخوانیم

منابع پرطرفدار و جامع کنکور هنر را شناسایی کنید

منابع پرطرفدار کنکور سراسری هنر معمولا انتخابی کامل و مناسب برای دانش آموزان هنر هستند. منابعی که رتبه‌های برتر در سال‌های قبل از آن استفاده کرده‌اند، اغلب کمک بزرگی به شما در مسیر یادگیری و موفقیت مباحث هنری می‌کنند. کتب خلاقیت تصویری کارنامه کتاب، تاریخ هنر (گامبریج)، هنر در گذر زمان(هلن گاردنر)، تاریخ سینما تالیف مسعود مهرابی، مبانی هنرهای تجسمی غلامحسین نامی، مبانی طراحی گرافیک آرمین هوفمان، ترسیم فنی سعید درویش، خواص مواد انتشارات آیندگان و خلاقیت موسیقی کمال پورتراب از جمله کتاب‌های پرفروش و پرطرفداری هستند که رتبه‌های برتر کنکور سال‌های قبل از آن‌ها کمک گرفته‌اند.

این نکته را فراموش نکنید که کنکور هنر از دو بخش تئوری و عملی تشکیل شده است. در کنار آمادگی برای شرکت در کنکور سراسری، همزمان برای آزمون عملی نیز آماده شوید تا بهترین نتیجه را در هر دو آزمون کسب کنید و به رتبه دلخواه خود دست یابید.

بهترین کتاب کنکور موسیقی

خرید بهترین کتاب‌های کنکور هنر با تخفیف ویژه از بانک کتاب مارکا

در این مقاله شما را با چند مورد از بهترین کتاب‌های آمادگی کنکور هنر آشنا کردیم. بی شک با خرید و مطالعه این کتاب‌ها به نتیجه بسیار مطلوبی در کنکور سراسری رشته هنر دست خواهید یافت. مارکا کتاب با در نظر گرفتن تخفیف ویژه برای خرید کتاب‌های درسی و کمک درسی همواره حامی دانش آموزان عزیز بوده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید کتاب موردنظر می‌توانید با شماره 02166400400 تماس بگیرید.

دسته بندی: مقالات

مقالات مرتبط

منابع آزمون تربیت بدنی

برای کنکور کارشناسی تربیت بدنی چه کتاب‌هایی بخوانیم؟

بهترین کتاب تستی کنکور کارشناسی تربیت بدنی چه کتابی است؟ برخلاف رشته‌های ریاضی و تجربی که تعداد زیادی...

بهترین کتاب کنکور 1401

بهترین کتاب‌های کنکور 1401، یک قدم تا موفقیت در کنکور

کنکور یکی از مراحل تاثیرگذار در مراحل شغلی و زندگی افراد است. این آزمون هر ساله به طور...

چگونه درس زیست را مطالع کنیم؟

نحوه مطالعه حرفه‌ای درس زیست با روش‌های آسان

درس زیست یکی از مهم‌ترین و سرنوشت‌سازترین مباحث کنکور سراسری و امتحانات نهایی رشته تجربی است. برای کسانی‌که...

نظرات کاربران