بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.
کتاب جمع بندی امتحان نهایی پایه نهم

بهترین کتاب‌های جمع‌بندی و تستی پایه نهم

پایه نهم یکی از حساس‌ترین پایه‌های درسی در دوران مدرسه است. امتحانات پایه نهم به شکل سراسری و هماهنگ در کل کشور برگزار می‌شود. سطح سوالات امتحانات نهایی معمولا کمی دشوارتر از امتحانات سال‌های قبل است. علاوه‌بر امتحان نهایی در پایه نهم، آزمون ورودی تیزهوشان برای پایه دهم نیز از مباحث دروس پایه نهم و بخشی از پایه هشتم طراحی خواهد شد.

بنابراین انتخاب کتاب کمک درسی جامع و مناسب، ایجاد تمرکز بالا و برنامه‌ریزی دقیق نقش بسیار مهمی در موفقیت شما در پایه نهم را دارد. اگر می‌خواهید با بهترین کتاب‌های کمکی پایه نهم آشنا شوید، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

کتاب تستی پایه نهم

مجموعه سوالات پایه نهم قلم‌چی، بهترین کتاب نمونه سوال برای امتحانات نهایی نهم

مجموعه سوالات پایه نهم قلم‌چی، انتخابی مناسب برای آشنایی با طراحی سوالات نهایی و مشخص کردن نقاط ضعف و نقاط قوت در درس‌های مختلف است. این کتاب شامل 5 نمونه امتحانی از نیمه اول و 5 نمونه امتحان نهایی از نیمه دوم است. مجموعه سوالات قلم‌چی نمونه سوالات همه دروس ریاضی، علوم، هدیه، قرآن، فارسی، انشا، املا،عربی، مطالعات اجتماعی و زبان انگلیسی را در یک کتاب برای شما جمع‌آوری کرده است.

کتاب تیزهوشان 10 آزمون جامع پایه نهم، آمادگی برای آزمون ورودی تیزهوشان

کتاب تیزهوشان 10 آزمون جامع پایه نهم از کتاب‌های کاربردی برای ورود به تیزهوشان است که می‌توانید از بانک کتاب خریداری کنید. این کتاب از 10 آزمون جامع مفهومی تشکیل شده است و هر یک از این آزمون‌ها فضاسازی آزمون ورودی تیزهوشان را به خوبی ترسیم می‌کنند.

سوالات کتاب جامع تیزهوشان شامل دروس 20 سوال ریاضی، 20 سوال عموم، 10 سوال فارسی و 5 سوال بررسی استعداد تحلیلی است. پاسخ به تمام آزمون‌های این کتاب سرعت و عملکرد شما را در تست‌زنی بسیار بهبود می‌بخشد.

کتاب آزمون تیزهوشان پایه نهم

کتاب هوش فرازمینی ET هشتم و نهم، گامی تا فرزانگان

کتاب هوش فرازمینی ET برای دانش‌آموزان پایه هشتم و نهم که قصد ورود به مدارس فرزانگان را دارند توسط علی قصاب نوشته شده است. این کتاب شامل 8 بخش، 15 فصل و 112 مبحث است و در حقیقت 5 کتاب مجزا را در دل خود جای داده‌است.

این کتاب براساس کتب درسی نوشته شده‌است‌ و هوش چندگانه یعنی هوش زبانی، ریاضی، شهودی، ادبی و طبیعی شما را مورد ارزیابی قرار داده و شما را برای آزمون ورودی مدارس تیزهوشان آماده می‌کند. جمع‌بندی کامل و تنوع سوالات کتاب هوش فرازمینی، آن را در لیست پرفروش‌ترین کتب، خرید کتاب درسی قرار داده است.

کتاب جامع پایه نهم برای امتحانات نهایی

بسته همه درسام پایه نهم رهپویان، مدرسه را به خانه بیاورید

این بسته یک مکمل بی‌نظیر در کنار کتاب‌های درسی و کتاب‌های تستی برای دانش‌آموزان پایه نهم است. بسته آموزشی همه درسام شامل 5 لوح فشرده جامع از درس‌های ریاضی، علوم، زبان انگلیسی، عربی و آموزش ریاضی تکمیلی برای آزمون ورودی تیزهوشان است.

تمامی مباحث این 5 دروس توسط اساتید برتر در لوح‌های فشرده آموزش داده می‌شود. حل نمونه سوالات امتحانات نهایی و پاسخ به آن‌ها، حل نمونه سوالات نهایی سال‌های گذشته، آموزش پاسخ دادن به سوالات تشریحی و تستی و آموزش نکات مهم در مباحث برای آزمون ورودی تیزهوشان از دیگر مزایا خرید بسته همه درسام پایه نهم است.

بسته آموزشی پایه نهم رهپویان دانش و اندیشه، مختص آزمون ورودی تیزهوشان دهم

یکی دیگر از بسته‌های DVD آموزشی پایه نهم برای آزمون ورودی پایه دهم، دی وی دی تیزهوشان پایه نهم رهپویان دانش و اندیشه است. این مجموعه انتخابی بی‌نظیر برای دانش‌آموزانی است که قصد شرکت در آزمون‌های تیزهوشان را دارند.

دی وی دی رهپویان دانش‌ و اندیشه شامل آموزش مفهمومی ریاضی پایه نهم و انجام کلیه تمرینات کتاب با توضیحات کامل، آموزش علوم پایه نهم با حل بیش از 150 نمونه سوال همراه با پاسخنامه، زبان انگلیسی و عربی و حل نمونه سوالات واژگانی و دستوری در سطح سخت و دشوار است. این کتاب انتخابی مناسب برای دانش‌آموزان سخت کوش است که از پایه اول دبیرستان به فکر خرید کتاب کنکور و موفقیت در آزمون‌های سخت پیش‌رو هستند.

کتاب کار و آموزش ریاضی پایه نهم، کتاب تقویتی ریاضی پایه نهم

برای دانش‌آموزانی که قصد دارند ریاضی پایه نهم را تقویت کنند، کتاب کار و آموزش ریاضی پایه نهم قلم‌چی انتخاب بسیار خوبی است. کتاب کار و آموزش ریاضی قلم‌چی ابتدا مباحث فصل جدید کتاب را به طور کامل آموزش و توضیح می‌دهد؛ سپس تمرینات پرتکرار و کاربردی را برای تثبیت مطالب پس از آموزش هر درس طراحی کرده و در پایان پاسخ تشریحی و کامل تمام سوالات را برای شما فراهم کرده است.

با آموزش و تمرین‌های پرتکرار این کتاب دیگر مشکلی در درک مفاهیم ریاضی پایه نهم نخواهید داشت.

بهترین کتاب تستی پایه نهم برای ورود به تیزهوشا

کتاب کار علوم پایه نهم قلم‌چی، آموزش کامل مطالب درسی علوم نهم

درس علوم در کنار درس ریاضی، مهم‌ترین درس پایه نهم برای امتحانات نهایی و آزمون ورودی تیزهوشان پایه دهم است. اغلب دانش‌آموزان در درک مفاهیم درس علوم کمی مشکل دارند. در کتاب کار علوم پایه نهم قلم‌چی تمامی مباحث کتاب علوم پایه نهم به طور کامل و با زبان ساده به شما آموزش داده می‌شود. تمرینات و سوالات پرتکرار این کتاب به همراه پاسخ‌های تشریحی به شما در درک مطالب پیچیده کتاب بسیار کمک خواهند کرد. کتاب کار علوم پایه نهم قلم‌چی بهترین انتخاب برای یادگیری کامل مباحث علوم پایه نهم و موفقیت در امتحانات نهایی است.

خرید کتاب‌های جامع پایه نهم با تخفیف ویژه از مارکا کتاب

فروشگاه اینترنتی مارکا کتاب همواره همراه و حامی دانش‌آموزان عزیز در خرید کتاب‌های درسی، کتاب‌های کمک درسی و کتب آموزشی است. در این مقاله شما  را با بهترین کتاب‌های کمک درسی پایه نهم آشنا کردیم.

برای خرید اینترنتی بهترین کتاب‌های کمک درسی پایه نهم می‌توانید به صفحه اصلی سایت مارکا کتاب مراجعه کنید و یا با شکاره 02166400400 تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما عزیزان هستند.

دسته بندی: مقالات

مقالات مرتبط

بهترین کتاب برای قبولی در تیزهوشان

معرفی 5 کتاب برای قبولی در تیزهوشان

قبولی  در مدارس خاص میتواند یکی از راه‌های مهم موفقیت در زندگی تحصیلی افراد باشد. موفقیت در این...

بودجه بندی ریاضی کنکور تجربی

بودجه بندی ریاضی کنکور تجربی چگونه است؟

رشته علوم تجربی یکی از پرطرفدارترین شاخه‌های نظری در دوران دبیرستان است که دانش‌آموزان بسیاری، برای ادامه مسیر...

بهترین کتاب خودشناسی

بهترین کتاب برای خودشناسی و تغییر شگفت انگیز مسیر زندگی

خودشناسی امری مهم در زندگی انسان تلقی می‌شود. حال خوب انسان و موفقیت در انجام کارها، زمانی اتفاق...

نظرات کاربران