بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.
کتاب انسان خداگونه

کتاب انسان خداگونه، کتابی خواندنی و ارزشمند

کتاب انسان خداگونه در سال 2015 در اسرائیل به زبان عبری چاپ شد. این کتاب در سال 2016 به زبان انگلیسی ترجمه و به چاپ رسید. کتاب انسان خداگونه به 20 زبان زنده دنیا ترجمه شده ‌است. این کتاب در ایران توسط فرهنگ نشر نو با ترجمه زهرا عالی و در نشر طرح نقد توسط نیک گرگین ترجمه و در سال 97 به چاپ رسیده است. در این مقاله قصد داریم به بررسی ترجمه‌های فارسی کتاب انسان خداگونه و داستان این کتاب بپردازیم. اگر علاقه‌مند به خواندن کتاب‌های فلسفی و جذاب هستید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

خلاصه داستان انسان خداگونه، کتابی برای همه سلیقه‌ها

برخلاف کتاب انسان خردمند که سفری به تاریخ بشریت است، کتاب انسان خداگونه کتابی به سوی آینده است. این کتاب علاوه‌بر طرح سوالاتی بنیادین در مورد بشر و آینده او، تحلیل بشر از دیدگاه‌های مختلف و آینده بشر را پیش‌بینی می‌کند.

این کتاب مشابه کتاب انسان خردمند، نگاهی کلی و کامل به تاریخ بشر و وقایع آن دارد و انسان را در بستر سه انقلاب بزرگ در طول تاریخ مورد بررسی قرار می‌دهد. این کتاب انسان کنونی را در مرحله منتفع شدن از انقلاب سوم می‌بینید و ادعا می‌کند که ذهن بشری منقضی شده است.

سپس یک ابر ذهن از مجموعه اطلاعات دردسترس ما ایجاد می‌کند که همان نیروی برتری است که انسان برای رسیدن به جاودانگی می‌تواند از آن بهره‌مند شود. داستان کتاب انسان خداگونه یک داستان فلسفی تاریخی است که شما را تا ماه‌ها و شاید سال‌ها بعد در اندیشه و فکر به زیستن فرو می‌برد. اگر شما هم مجذوب روایت و داستان این کتاب شد‌ه‌اید همین حالا می‌توانید با مراجعه به بانک کتاب مارکا این کتاب را خریداری کنید و از خواندن آن لذت ببرید.

خرید کتاب انسان خداگونه

دیدگاه نویسنده کتاب انسان خدا گونه در نگارش این داستان

نویسنده ادعا می‌کند که فلسفه، سیاست، زیست شناسی ، اقتصاد به شدت تغییر خواهند کرد و زندگی روز مره بشر بیش از پیش شاهد به‌کارگیری ماشین‌ها در همه جنبه‌های زندگی خواهد بود. هراری الزاما آینده را روشن یا تاریک نمی‌بیند و خود را صرفا در جایگاه پرسشگر و روایتگری بی‌طرف قرار می‌دهد که آنچه را که از آینده می‌تواند ببیند بدون قضاوت روایت می‌کند.

به‌طور کلی نویسنده در این کتاب مدام سوالاتی را مطرح می‌کند برای برخی از آن‌ها پاسخی دارد برای برخی هیچ جوابی ندارد. علاوه‌بر قانع کننده بودن پاسخ های نویسنده، آن‌چه این کتاب را خواندنی و جذاب می‌کند تطابق سوالات با دغدغه‌های انسان امروزی در مورد گذشته و آینده است. در حقیقت برای خرید کتاب انسان خداگونه و درک مفاهیم آن نیازی نیست در زمینه خاصی متخصص باشید، فقط کافیست به آینده خود و گونه انسان علاقمند باشید.

کتاب انسان خداگونه ترجمه زهرا عالی در انتشارات فرهنگ نشر نو

زهرا عالی مترجمی است که ترجمه این کتاب را در انتشارات فرهنگ نشر نو ترجمه کرده است. ترجمه‌ای روان و دور از تکلف، این نسخه از ترجمه کتاب را به نسخه‌ای محبوب و پرفروش در میان علاقمندان به کتاب‌های فلسفی و تاریخی تبدیل کرده است. زهرا عالی همواره از قلمی خوانا و روان در ترجمه‌هایش استفاده می‌کند و همین امر خواندن کتاب انسان خداگونه با ترجمه این مترجم را برای شما آسان و لذت‌بخش می‌کند.

کتاب انسان خداگونه با ترجمه زهرا عالی

خرید کتاب انسان خداگونه با ترجمه نیک گرگین، بهترین مترجم سه‌گانه هراری

نیک گرگین دیگر مترجم توانای کشور ماست که دوگانه انسان خردمندو انسان خداگونه را با ظرافت تمام ترجمه کرده است. نسخه ترجمه شده کتاب انسان خداگونه توسط نیک گرگین، مطابق با ترجمه انسان خردمند او، خوانا، روان و برای تمامی افراد لذت بخش و قابل فهم است. ترجمه این کتاب توسط نیک گرگین مانند ترجمه کتاب انسان خردمند از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین کتاب‌های این مترجم است.

برای خرید کتاب انسان خردمند مکمل جذاب کتاب انسان خداگونه با ترجمه نیک گرگین همین حالا می‌توانید به صفحه اصلی بانک کتاب مارکا مراجعه کنید و در کمترین زمان این کتاب را خریداری کنید.

پیشنهاد می‌کنیم پیش از مطالعه کتاب انسان خداگونه، کتاب‌ انسان خردمند و پس از آن کتاب 21 درس برای قرن 21 را هم حتما مطالعه کنید. خواندن این سه گانه از یووال نوح هراری دریچه‌ای جدید از گذشته، حال و سرنوشت بشر برای شما بازخواهد کرد.­­­­­

کتاب انسان خداگونه با ترجمه نیک گرگین

خرید کتاب انسان خداگونه با تخفیف ویژه از فروشگاه اینترنتی مارکا کتاب

همان‌طور که در این مقاله مطالعه کردید کتاب انسان خداگونه کتابی است شدیدا خواندنی در مورد اینده بشر در امتداد روایتی که نویسنده در مورد گذشته بشر در کتاب انسان خردمند توصیف میکند. به دلیل لغو مجوز جاپ و انتشار کتاب انسان خداگونه، تهیه این کتاب با مشکلاتی روبه رو است، اما با مراجعه به سایت مارکا کتاب می‌توانید این کتاب را در کمترین زمان ممکن خریداری کنید.

در فروشگاه اینترنتی مارکا کتاب فقط در چند ثانیه می‌توانید کتاب موردنظر خود را بیابید و آن را با تخفیف ویژه خریداری کنید. سفارش شما پس از 3 الی 5 روز کاری به دست‌تان می‌رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 02166400400 تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده ارائه پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

 

دسته بندی: دسته‌بندی نشده

مقالات مرتبط

بهترین ترجمه کتاب انسان خردمند

بهترین ترجمه کتاب انسان خردمند؛ کتابی که حتما باید بخوانید

کتاب انسان خردمند نوشته یووال نوح هراری در سال 2011 با زبان عبری در کشور اسرائیل به چاپ...

بهترین ترجمه کتاب جز از کل

بررسی کتاب جز از کل و معرفی بهترین ترجمه فارسی این کتاب

کتاب جز از کل نوشته نویسنده استرالیایی استیو تولتز برای اولین بار در سال 2008 منتشر شد. این...

بهترین رمان های عاشقانه دنیا

معرفی 5 تا از پرفروش‌ترین و بهترین رمان‌های عاشقانه دنیا

رمان‌های عاشقانه همواره یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های موجود در بازار هستند. کتاب‌های عاشقانه را تنها عاشقان و کسانی...

نظرات کاربران