بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.
بهترین کتاب برای قبولی در تیزهوشان

معرفی 5 کتاب برای قبولی در تیزهوشان

قبولی  در مدارس خاص میتواند یکی از راه‌های مهم موفقیت در زندگی تحصیلی افراد باشد. موفقیت در این آزمون‌ها به فاکتورهای زیادی وابسته است. سطح تمرکز دانش آموزان، سطح درسی، موقعیت و شرایط محیط و امکانات موجود از مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت در آزمون تیزهوشان هستند. تهیه کتب مناسب درسی یکی دیگر از نکات مهم موفقیت در آزمون‌های تیزهوشان است.

معمولا خانواده‌ها و دانش آموزان برای پیدا کردن و خرید بهترین کتاب‌های تیزهوشان دچار سر درگمی و ابهام هستند. اگر قصد دارید کتاب‌های ورودی آزمون تیزهوشان را خریداری کنید و نمی‌دانید کدام کتاب انتخاب بهتری برای شما است، نگران نباشید. در این مقاله با بهترین کتاب‌های آزمون ورودی تیزهوشان آشنا خواهید شد.

1. کتاب آی کیو جامع تیزهوشان، کامل‌ترین کتاب تیزهوشان ششم

کتاب آی کیو یکی از جامع‌ترین کتاب‌های تیزهوشان پایه ششم است. کتاب آی کیو به شما کمک می‌کند تا با آمادگی کامل در آزمون‌‌های تیزهوشان حاضر شوید. این کتاب شامل سوالات چهارگزینه ای همراه با پاسخ‌های تشریحی در دروس ریاضی، علوم تجربی، فارسی و کلیه دروس پایه پنجم و ششم است. با کمک کتاب آی کیو جامع تیزهوشان به سطح قابل قبولی از کلیه دروس برای موفقیت در آزمون تیزهوشان دست خواهید یافت.

این کتاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های بانک کتاب مارکا است.کتاب IQ انتشارات گاج برای کلیه پایه‌های درسی، کتب طبقه‌بندی شده را طراحی کرده است که با توجه به نیاز دانش آموزان آن پایه سوالات و مباحث مختلف در این مجموعه کتاب‌ها جمع آوری شده است. کتاب ای کیو انتخابی بی‌نظیر برای آمادگی در آزمونهای تیزهوشان پایه ششم، پایه دهم و آزمون‌های کنکور سراسری است.

کتاب تستی برای تیزهوشان

2. بسته‌های معلم خصوصی پرش، همراه شما در آزمون‌های تیزهوشان

بسته‌های معلم خصوصی پرش را می‌توان یکی از مجموعه‌های موفق در امر آماده سازی دانش آموزان در آزمون تیزهوشان به شمار آورد. بسته معلم خصوصی علوم، فارسی، تحلیل استعداد کلامی و غیر کلامی پرش از مجموعه کتاب‌های این انتشارات برای پایه ششم هستند. تنوع تمرین‌های درسی بسته آموزشی پرش از مهمترین ویژگی‌های این بسته هستند. با تکرار موضوعات مهم و کاربردی دروس مطالب به خوبی در ذهن دانش‌آموزان نقش می‌بندند. با استفاده از کتب و DVDهای آموزشی مجموعه دیگر نیازی به معلم خصوصی و هزینه‌های اضافی نخواهند داشت. این مجموعه بی‌نظیر از انتشارات پرش همواره به عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتب و مجموعه‌های کمک درسی در کشور شناخته می‌شود.

3. کتاب لقمه 100، کتاب جیبی آمادگی آزمون تیزهوشان

کتاب لقمه 100 انتشارات مهر و ماه یکی دیگر از کتاب‌های جامع و کاربردی آمادگی پایه هفتم تیزهوشان است. درس ریاضی و علوم از جمله مهم‌ترین درس‌های سرنوشت ساز آزمون تیزهوشان هستد.

کتاب لقمه 100 دروس علوم و ریاضی این انتشارات با طبقه بندی مطالب، مجموعه سوالات تشریحی و تستی متنوع، مسیر یادگیری مطالب دروس پایه و آمادگی در آزمون‌های تیزهوشان و نمونه دولتی را برای شما هموار می‌سازد. سوالات تستی این کتاب از سطح آسان تا سخت به ترتیب طبقه بندی شده و دانش آموزان با توجه به سطح درسی خود می‌توانند به حل سوالات بپردازند.

بهترین کتاب برای تیزهوشان

4. کتاب انتشارات کاهه، انتخابی کامل برای شرکت در آزمون تیزهوشان

کتاب‌های تیزهوشان مرتبط با پایه‌های ششم تا نهم در درس‌های ادبیات، علوم و ریاضی از جمله کتاب‌های چاپ شده در انتشارات کاهه هستند. کتاب تست‌های میکرو طبقه بندی و آزمون‌های جامع دروس فارسی، علوم و ریاضی این انتشارات، انتخابی جامع برای آزمون‌های تیزهوشان هستند.

درسنامه کامل و تشریحی این کتب آن‌ها را به یکی از اصلی‌ترین منابع آزمون تیزهوشان تبدیل کرده است. از مهم‌ترین ویژگی کتاب‌های انتشارات کاهه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درس‌نامه دقیق منطبق با کتاب درسی
  • سوالات چهارگزینه‌ای هدفمند و طبقه بندی شده
  • پاسخ کاملا تشریحی و با توضیحات کامل
  • بیش از 1000 پرسش چهارگزینه‌ای تالیفی و سوالات مشابه آزمون تیزهوشان
  • آزمون پایانی هر فصل با پاسخ تشریحی

کتاب جمع بندی برای تیزهوشان

5. کتاب جامع هوش اسمارتیز پنجم و ششم، مجموعه 8 کتاب برای موفقیت در آزمون تیزهوشان

یکی دیگر از کتاب‌های جامع و اصولی آزمون تیزهوشان، کتاب جامع هوش اسمارتیز پنجم و ششم است. این کتاب که توسط انتشارات پویش به چاپ رسیده است، 8 کتاب مهم آزمون تیزهوشان را دربر گرفته است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این کتاب جامع می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پرسشهای مفهومی و ترکیبی منطبق با آزمون تیزهوشان
  • اشاره به نکات مهم و کلیدی کتاب های درسی
  • پاسخ نامه تشریحی با توضیحات کامل
  • کاملترین منبع سوالات استعداد تحلیلی
  • بررسی آزمون های ورودی مدارس استعدادهای درخشان نمونه دولتی
  • بررسی انواع سوالات تصویری، محاسباتی، کلامی، منطقی، تجربی و سرعتی در ۲۵۰ مباحث مجزا
  • استفاده از ۵۰۰۰ تست چهارگزینه ای تألیفی و شناسنامه دار
  • 3 دوره آزمون شبیه سازی شده همراه با پاسخ نامه تشریحی به همراه نکات مهم کلیدی

خرید اینترنتی کتاب های تیزهوشان

خرید بهترین کتاب تیزهوشان پایه ششم و نهم از بانک کتاب مارکا

فروشگاه اینترنتی مارکا کتاب همراه حامی دانش‌آموزان عزیز در خرید کتاب‌های درسی، کتاب‌های کمک درسی و کتب آموزشی است. در این مقاله شما را با چند مورد از بهترین کتب آمادگی تیزهوشان آشنا کردیم.

برای خرید کتاب‌های جامع و کتب تستی طبقه‌بندی شده تیزهوشان می‌توانید به صفحه اصلی سایت مارکا کتاب مراجعه کنید و یا با شماره 02166400400 تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما عزیزان هستند.

 

 

دسته بندی: مقالات

مقالات مرتبط

برنامه ریزی برای دوران جمع بندی کنکور

برنامه ریزی برای دوران جمع بندی 3 ماهه کنکور

کنکور سراسری یکی از آزمون‌های مهم و سرنوشت‌ساز در زندگی کلیه دانش‌آموزان است. لازمه شروع هر کاری برنامه...

کتاب جمع بندی امتحان نهایی پایه نهم

بهترین کتاب‌های جمع‌بندی و تستی پایه نهم

پایه نهم یکی از حساس‌ترین پایه‌های درسی در دوران مدرسه است. امتحانات پایه نهم به شکل سراسری و...

مطالعه صحیح در دوران کنکور

روش‌های صحیح مطالعه دانش آموزان در دوره ابتدایی

پایه ابتدایی دوره بسیار حساسی برای آموزش و یادگیری مطالب پایه و اصولی است. اکثر دانش‌ آموزان در...

نظرات کاربران

  • نگار
    اسفند 24, 1401

    من از کتاب آی کیو گاج استفاده می کنم، قبلا از کتاب های هوش مالتیپل، چندگانه خیلی سبز و هوش فرازمینی ET هم استفاده کردم، اما به جرات می تونم بگم این کتاب از همه لحاظ کامله و سطح تست هاش حتی از آزمون تیزهوشان هم گاهی اوقات سخت تره، اگر واقعا دوست دارید که برای سوالات فکر کنید و سطح علمی بالایی دارید این کتاب رو بهتون پیشنهاد می کنم.