بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.
بهترین کتاب دوران بارداری

معرفی 5 تا از بهترین کتاب‌های دوران بارداری

مطالعه برای نوزاد متولد نشده یک روش عالی و کاربردی برای رشد مغز کودکان است. علاوه‌بر آن، خواندن کتاب در کاهش استرس و هیجانات دوران بارداری بسیار تاثیرگذار است. خواندن کتاب برای جنین باعث می‌شود تا با ریتم و صدای مادر آشنا شود. مطالعه کتاب برای کودک درون رحم تجربه‌ای بی‌نظیر و وصف نشدنی از ارتباط بین مادر و فرزند است. خواندن کتاب‌هایی که آگاهی مادر را در مورد سلامت جنین و تربیت کودک بالا می‌برند بسیار مفید و کاربردی هستند. در این مقاله قصد داریم شما را با 5 تا از بهترین کتاب‌های دوران بارداری آشنا کنیم. همراه ما باشید.

1.     مراقبت‌های دوره بارداری، کتابی کاربردی برای دوران بارداری و زایمان

به دنیا آوردن فرزندی سالم مستلزم داشتن آگاهی کافی نسبت به اصول مراقبتی در دوران بارداری و حتی پیش از آن است. کتاب مراقبت‌های دوره بارداری به شما یک برنامه‌ی اصولی و کامل برای دوران بارداری ارائه می‌دهد.

با کمک این کتاب از تمام چالش‌هایی که در مسیر بارداری برای شما رخ می‌دهد به راحتی می‌توانید عبور کنید. با اگاهی کامل، دوران بارداری شیرینی را می‌توانید پشت سر بگذارید. پیشنهاد می‌کنیم برای خرید کتاب‌هایی با این مضنون همین حالا به بانک کتاب سایت مارکا مراجعه کنید و کتاب موردنظر خود را تهیه کنید.

کتاب راهنمای دوران بارداری

2.     کتاب بارداری به زبان آدمیزاد، دیکشنری دوران بارداری

در کتاب بارداری به زبان آدمیزاد نویسندگان در تلاش‌اند تا همه اطلاعاتی که مادران از ماه اول بارداری تا بعد از زایمان نیاز دارند را در اختیار آن‌ها قرار دهند. شاید انتخاب واژه به زبان آدمیزاد برای این کتاب به این دلیل باشد که نکات و مسائل مهم در کتاب بارداری به زبان آدمیزاد با زبانی ساده و قابل فهم توضیح داده شده‌اند.

یکی از بخش‌های جذاب این کتاب قسمتی است که در مورد ۱۰ نکته مهم که هیچ کس آن‌ها را به شما نمی گوید صحبت می‌شود؛ نکاتی که تاثیر مهمی در روند بارداری و زایمان شما خواهند داشت. کتاب بارداری به زبان آدمیزاد مانند یک دیکشنری در ماه های اول بارداری تمام احساسات و مشکلات این دوران حساس را برای شما بازگو می‌کند. اگر قصد باردار شدن دارید یا باردار هستید پیشنهاد می‌کنیم مطالعه این کتاب را از دست ندهید.

3.     کتاب مغز کودک من، همراه مادران از بارداری تا یک سالگی

مغز یکی از اعضای مهم و شگفت انگیز بدن انسان است. رشد و تکامل کودک با رشد مغز ارتباط تنگاتنگی دارد. مغز کودک در دوران جنینی و در سال اول تولد بیشترین میزان تاثیر پذیری از محیط را دارد. به همین دلیل آشنایی با نکات مهم در تکامل مغز کودکان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. کتاب مغز کودک من، تحول مغز از دوران بارداری تا یک سالگی و وظایف مادر و اطرافیان در این تحول را به طور کامل شرح می‌دهد.

خواندن این کتاب به تمام مادرانی که نگران رشد و تکامل حافظه کودک هستند توصیه می‌شود. جلد دوم این کتاب نیز مناسب رده سنی یک تا چهار سالگی است و به تکنیک‌های مربوط به رشد مغز کودک در این دوره سنی حساس می‌پردازد.

خرید اینترنتی کتاب بارداری

4.     کتاب بارداری سالم، انتخابی مناسب برای بالا بردن اطلاعات مادران

با مراقبت از ذهن و بدن در دوران بارداری، آشنایی با رژیم غذایی مناسب و انجام ورزش برای آماده سازی بدن در زایمان، بارداری سالم و بی‌دغدغه‌ای خواهید داشت. دکتر میریام استوپارد نویسنده این کتاب، پزشک و عضو کالج سلطنتی پزشکان، مشهورترین متخصص انگلیس در زمینه بارداری و تولد جنین است. او در کتاب بارداری سالم کلیه نکات مهم و تاثیرگذار در دوران بارداری را برای مادران عزیز به‌طور دقیق شرح داده است. مطالعه این کتاب برای سلامت جسمانی و ذهنی مادران عزیز امری ضروری است.

5.     کتاب راهنمای پدران در دوران بارداری به زبان آدمیزاد، پدران بخوانند

نقش پدر در دوران بارداری به اندازه نقش مادر مهم و تأثیرگذار است. مطالعه کتاب راهنمای پدران در دوران بارداری به زبان آدمیزاد به تمام کسانی که می‌خواهند پدر شوند و یا تجربه پدر شدن را دارند توصیه می‌شود. در این کتاب تمام نکاتی که یک مرد لازم است در دوران بارداری برای مراقبت از همسرش بداند به صورت کامل و جامع توضیح داده شده است.

آقایان می‌توانند با فراهم کردن شرایطی مناسب، دوران بارداری راحتی را برای همسران‌شان رقم بزنند. همراهی آن‌ها تا حدی تاثیرگذار است که تمام دردها و چالش های دوران بارداری به خاطره‌های شیرین برای خانم‌های باردار تبدیل می‌شود. علاوه‌بر کسانی که قصد پدرشدن دارند، مطالعه این کتاب به تمام آقایان توصیه می‌شود. کتاب راهنمای پدران در دوران بارداری به زبان آدمیزاد یک راهنمای کامل برای آگاهی از وظایف آقایان در دوران بارداری خانم‌ها است. برای خرید این کتاب همین حالا می توانید به سایت مارکا کتاب مراجعه کنید.

کتاب راهنمای پدران در دوران بارداری

خرید بهترین کتاب دوران بارداری از فروشگاه اینترنتی مارکا کتاب

همان‌طور که در این مقاله خواندید مطالعه کتاب در دوران بارداری تاثیر بسیاری در پشت سر گذاشتن چالش‌های این دوره حساس دارد. در این‌جا شما را با 5 تا از بهترین کتاب‌های بارداری آشنا کردیم. کتاب‌هایی که راهنمای بسیار خوبی برای شما در این زمینه هستند.

برای خرید بهترین کتب دوران بارداری می‌توانید به صفحه اصلی سایت مارکا کتاب مراجعه کنید و یا با شماره 02166400400 تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

 

 

 

دسته بندی: دسته‌بندی نشده

مقالات مرتبط

بهترین ترجمه کتاب جز از کل

بررسی کتاب جز از کل و معرفی بهترین ترجمه فارسی این کتاب

کتاب جز از کل نوشته نویسنده استرالیایی استیو تولتز برای اولین بار در سال 2008 منتشر شد. این...

بهترین رمان های عاشقانه دنیا

معرفی 5 تا از پرفروش‌ترین و بهترین رمان‌های عاشقانه دنیا

رمان‌های عاشقانه همواره یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های موجود در بازار هستند. کتاب‌های عاشقانه را تنها عاشقان و کسانی...

معرفی آثار شاخص احمد شاملو

معرفی بهترین آثار احمد شاملو، از هوای تازه تا ترجمه شازده کوچولو

احمد شاملو شاعر، فیلمساز، روزنامه‌نگار، مترجم و از دبیران کانون نویسندگان ایران بود. احمد شاملو را می‌توان یکی...

نظرات کاربران