بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.
بهترین کتاب خودشناسی

بهترین کتاب برای خودشناسی و تغییر شگفت انگیز مسیر زندگی

خودشناسی امری مهم در زندگی انسان تلقی می‌شود. حال خوب انسان و موفقیت در انجام کارها، زمانی اتفاق می‌افتد که انسان به شناخت کامل از توانایی‌ها، نقاط ضعف و قوت خود واقف باشد. سر درگمی، کلافگی، عصبانیت‌های بی دلیل و شکست‌های پی در پی اغلب به دلیل عدم خودشناسی فرد و درک نکردن موضوعات فردی صورت می‌گیرد.

برای حل هر دغدغه و درگیری ذهنی و قبل از شروع هر کاری بهتر است در درون خود کاوش و جستجو انجام دهیم و با پیدا کردن ریشه مسائل گام به گام به بهبود شرایط بپردازیم. انجام این کار نیازمند خودشناسی عمیق فردی است. یکی از راه‌های خودشناسی، مطالعه بهترین کتاب‌ها در این زمینه و آشنایی با خود درون است. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین کتاب‌های چند سال اخیر آشنا کنیم. همراه ما باشید.

کتاب هنر و علم خودشناسی، تاثیرگذارترین کتاب خودشناسی قرن

کتاب هنر و علم خودشناسی نوشته پیتر هالینز را می‌توان تاثیرگذارترین کتاب خودشناسی قرن به شمار آورد. زبان ساده و قلم روان کتاب به شما کمک می‌کند تا نخستین گام‌های خودشناسی را به آرامی بردارید. اغلب افرادی که کتاب‌های زیادی در حوزه خودشناسی مطالعه کرده‌اند، بر این باورند که کتاب هنر و علم خودشناسی بهترین انتخاب برای شروع فرآیند خودشناسی است.

خودشناسی در این کتاب در دو مرحله انجام می‌شود. در مرحله اول با 7 گام اساسی خودشناسی شما را آشنا می‌کند. در مرحله دوم با انجام تست‌های روانشناسی و خودشناسی، تیپ شخصیتی شما را تعیین کرده و طبق تیپ شخصیتی روش‌های صحیح و اصولی راه‌های خودشناسی را به شما آموزش می‌دهد. خرید انواع کتب خودشناسی و روانشناسی از بانک کتاب اینترنتی بهترین پیشنهاد ما برای شما است تا با خیال راحت و در کمترین زمان خرید کتاب موردنظر را انجام دهید.

برای خودشناسی چه کتابی بخوانیم؟

خودشناسی به روش یونگ، کتابی ارزشمند در زمینه خودشناسی

مطالعه کتاب ارزشمند خودشناسی به روش یونگ را اغلب روانشناسان به مراجعین خود پیشنهاد می‌دهند. کتاب خودشناسی به روش یونگ نیز مانند کتاب هنر و علم خودشناسی در زمینه شناخت تیپ شخصیتی و روش‌های کاربردی خود شناسی کمک بسیاری به شما می‌کند. این کتاب اطلاعات بسیار مفیدی در زمینه آموزش‌ها و نکات کلی درباره‌ی خودِ درونی انسان‌ها به ما ارائه می‌دهد. در کتاب خودشناسی به روش یونگ، ابتدا با استفاده از تکنیک رمز واژه که بر اساس نظریه‌های روانشناسانه گوستا یول ارائه می‌شود، ابتدا با تیپ شخصیتی خود آشنا شده و سپس وارد دنیای عمیق خودشناسی می‌شوید. خواندن این کتاب هم زمان با کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ ها تاثیر بسیار مثبتی در زندگی شما خواهد داشت.

کتاب تکه‌هایی از یک کل منسجم، آشتی با خود درونی

با پیدا کردن تکه‌های وجودمان و چسباندن دوباره آن‌ها کنار یکدیگر به یک کل منسجم از خود واقعی‌مان دست خواهیم یافت. کافی است هر تکه از وجود و احساسات خود را به خوبی بشناسید و با منطق کنار یکدیگر بچینید. این کتاب کمک بزرگی به شما در آشتی با خود و بهبود روابط با اطرافیان خواهد کرد.

با دوست داشتن خود درونی‌مان می‌توانیم به دیگران هم عشق بورزیم و روابط خود را اصلاح کنیم. پونه مقیمی به خوبی توانسته با کلام رسا و ساده، به دور از تکلف و کلیشه‌ها در مسیر خودشناسی همراه و هم قدم با شما باشد. برای خرید کتاب تکه هایی از یک کل منسجم می‌توانید همین حالا به سایت مارکا کتاب مراجعه کنید.

خرید کتاب تکه هایی از یک کل منسجم

خودت را به فنا نده، پرفروش‌ترین کتاب خودشناسی نیویورک تایمز

افسردگی و سردرگمی از شایع‌ترین بیماری‌های روحی و روانی این روزها است. با مشغله‌های بسیاری که همه‌ی اطرافیان ما با آن درگیر هستند، تنها کسی که می‌تواند باعث حال خوب شما شود، خودتان هستید. این کتاب سیلی دنیاست تا بیدار شوی و توانایی‌هایت را کشف کنی، خودت را به فنا ندهی و بهترین مسیر را برای زندگی خود پیدا کنی. کتاب اثر مرکب نشر میلکان نیز یکی دیگر از کتاب‌هایی است که مسیر موفقیت را به شما نشان می‌دهد و مکمل بسیار خوبی برای کتاب خودت را به فنا نده است.

کتاب خودشناسی خودت را به فنا نده

کتاب جز از کل، کتاب داستانی جذاب برای خودشناسی

شاید بتوان جز از کل را جز معدود کتاب‌های داستانی به شمار آورد که با داشتن یک موضوع فلسفی عمیق شما را به تفکر عمیقی وا ‌می‌دارد. داستان کتاب جز از کل برای کلیه اقشار جامعه به خصوص جوانان بسیار جذاب و خواندنی است. این کتاب که به خاطرات یک پدر و پسر می‌پردازد برای نوجوانان و جوانانی که در سنین حساس اغلب با خانواده مشکلات بسیاری دارند، بهترین هدیه برای خودشناسی و دعوت به تفکر آن‌ها خواهد بود. برای خرید کتاب جز از کل به صورت آنلاین می‌توانید به فروشگاه اینترنتی مارکا کتاب مراجعه کنید و این کتاب را با تخفیف ویژه خریداری کنید.

برای موفقیت در خودشناسی کتاب نیمه تاریک وجود را از دست ندهید

کتاب موفقیت در خودشناسی یکی دیگر از کتاب‌های موفق و شناخته شده در زمینه خودشناسی است. دبی فورد نویسنده کتاب نیمه تاریک وجود در تلاش است تا ما را با نیمه تاریک وجودمان آشتی دهد. نیمه تاریک وجود انسان آن بخشی از زندگی، احساسات، عواطف و جسم ما است که نمی‌خواهیم کسی از وجود آن مطلع شود. با مطالعه این کتاب گام به گام به نیمه تاریک خود نزدیک می‌شوید و آن را به یک نقطه قوت و حس خوب تبدیل می‌کنید. پیشنهاد می‌کنیم در کنار مطالعه کتاب نیمه تاریک وجود، کتاب اوضاع خیلی خراب است را هم مطالعه کنید. این کتاب که یک کتاب امیدبخش است به شما در دوستی با نیمه تاریک وجودتان کمک زیادی می‌کند.

خرید اینترنتی کتاب خودشناسی

خرید بهترین کتاب‌های خودشناسی از بانک کتاب مارکا

در این مقاله شما را با چند مورد از بهترین کتاب‌های خودشناسی آشنا کردیم. این کتاب‌ها تاثیر بسیار مثبتی در روند زندگی شما خواهند داشت. برای خرید کتاب‌های خودشناسی و خرید کلیه کتاب‌های موردنظر می‌توانید به صفحه اصلی فروشگاه اینترنتی مارکا کتاب مراجعه کنید. مارکا کتاب با در نظر گرفتن تخفیف ویژه برای خرید کتاب، همواره حامی دوستداران کتاب و مطالعه بوده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید کتاب می‌توانید با شماره 02166400400 تماس بگیرید.

دسته بندی: دسته‌بندی نشده

مقالات مرتبط

بهترین ترجمه کتاب جز از کل

بررسی کتاب جز از کل و معرفی بهترین ترجمه فارسی این کتاب

کتاب جز از کل نوشته نویسنده استرالیایی استیو تولتز برای اولین بار در سال 2008 منتشر شد. این...

بهترین ترجمه کتاب انسان خردمند

بهترین ترجمه کتاب انسان خردمند؛ کتابی که حتما باید بخوانید

کتاب انسان خردمند نوشته یووال نوح هراری در سال 2011 با زبان عبری در کشور اسرائیل به چاپ...

بهترین رمان های عاشقانه دنیا

معرفی 5 تا از پرفروش‌ترین و بهترین رمان‌های عاشقانه دنیا

رمان‌های عاشقانه همواره یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های موجود در بازار هستند. کتاب‌های عاشقانه را تنها عاشقان و کسانی...

نظرات کاربران