بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.
خرید اینترنتی کتاب زبان برای یادگیری سریع لغات

با لیست بهترین کتاب یادگیری زبان انگلیسی آشنا شوید

یادگیری زبان انگلیسی یکی از دغدغه‌های اصلی این روزهای اکثر دانش آموزان و دانشجویان است. کودکان، نوجوانان و جوانان همگی به دنبال کشف آسان‌ترین راه‌های یادگیری زبان انگلیسی هستند. دانستن زبان انگلیسی این روزها به یک امر واجب برای استخدامی در پوزیشن‌های شغلی و سفرهای کاری تبدیل شده است.

شاید فکر کنید فقط با رفتن به کلاس‌های آموزشی زبان است که می‌توانید به خوبی مطالب زبان انگلیسی را بیاموزید. اما با تهیه و خرید بهترین کتاب‌های یادگیری زبان انگلیسی و مطالعه دقیق و اصولی آن‌ها در زمان مناسب می‌توانید به سطح قابل قبولی از زبان دست یابید. اگر قصد خرید بهترین کتاب های یادگیری زبان انگلیسی را دارید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید. در این مقاله شما را با بهترین کتاب‌های زبان برای یادگیری کودکان، یادگیری لغات، گرامر و آموزش مبتدیان آشنا خواهیم کرد.

بهترین کتاب برای یادگیری لغات انگلیسی، مهم‌ترین بخش یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری لغات و واژگان جدید از مهم‌ترین بخش‌های یادگیری زبان انگلیسی است. برای یادگیری لغات انگلیسی کتاب‌های بسیاری در بازار موجود است. مهم‌ترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های یادگیری لغات زبان انگلیسی در بانک کتاب مارکا به ترتیب به شرح زیر هستند:

_کتاب واژگان ضروری 504 نشر نگاه دانش

_زبان عمومی زیر ذره بین جلد اول نگاه دانش

_کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS

_مجموعه کتاب‌های واژگان انگلیسی کاربردی( English Vocabulary in Use Series)

کلیه این کتاب‌ها برای کلیه سطوح زبان قابل استفاده هستند. کتاب 504 برای افراد مبتدی بهترین انتخاب است. البته در کتاب زبان عمومی زیر ذره بین کلیه کلمات ضروری و کاربردی کتاب‌های 504 و 1100 واژه بارونز جمع‌آوری شده‌اند. کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS نیز بهترین انتخاب برای آمادگی در آزمون آیلتس است.

بهترین کتاب لغت زبان انگلیسی

بهترین کتاب‌های خودآموز زبان انگلیسی، یادگیری آسان زبان در خانه

یادگیری خودآموز زبان انگلیسی یکی از بهترین و کاربردی‌ترین روش‌های یادگیری یادگیری زبان انگلیسی است. کتاب‌های Practical English Usage مجموعه کتاب‌های Speakout و کتب English Grammar In Use بهترین انتخاب برای خودآموزی درس زبان انگلیسی است. این کتاب‌ها با درسنامه‌های جامع و کامل در یادگیری زبان انگلیسی گام به گام همراه شما خواهند بود. برای خرید کتاب زبان انگلیسی در کمترین زمان می‌توانید به صفحه اصلی بانک کتاب مارکا مراجعه کنید و با تخفیف ویژه این کتب را خریداری کنید.

کتب Oxford Word Skills، بهترین کتاب آموزشی برای مبتدیان

بهترین مجموعه کتاب برای یادگیری کلمات کاربردی در زبان انگلیسی برای افراد مبتدی مجموعه کتاب‌های Oxford Word Skills  هستند. کتب زیر از مجموعه کتاب‌های آکسفورد هستند که بهترین انتخاب برای سطوح ابتدایی و دانش آموزان پایه زبان انگلیسی هستند.  در مواردی از تصاویر این کتاب‌ها در کنار کتاب آموزش زبان خردسالان و کودکان به عنوان یک منبع اصلی آبرای موزش آن‌‌ها استفاده می‌شود.

_ Oxford Word Skills Basic

_   Oxford Word Skills Intermediate

_Oxford Word Skills Advanced

این کتاب‌ها به همراه تصاویر و توضیحات تکمیلی، مثال‌ها و تمرین‌های آموزشی با استفاده از یادگیری تصویری، ذهنی و تکرار کلمات باعث یادگیری بهتر کلمات و ثبت آن‌ها در حافظه بلند دانش آموزان می‌شوند.

کتاب زبان برای افراد مبتدی

بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

آموزش زبان انگلیسی به کودکان شیوه‌ها و روش‌های مختلف و مختص به خود را دارد. برای یادگیری سریع زبان انگلیسی کودکان باید از کتب مناسب با سن و علایق آن‌ها استفاده کنید. شاید بتوان کتاب‌های family and friends  را بهترین کتاب آموزش زبان کودکان معرفی کرد. این کتاب انتخاب بسیار خوبی برای سنین 7 تا 10 سال است.

یکی دیگر از کتاب‌های زبان کودکان، کتاب lets go است. این کتاب با استفاده از متد آموزش تصویری به‌صورت ناخودآگاه فرایند آموزش را با شعر و داستان آغاز می‌کند و کودکان به این واسطه با بازی و سرگرمی و به‌صورت قدم‌ به‌ قدم مهارت‌های خود را برای آموزش حروف، لغات و صحبت کردن تقویت می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم اساتید و معلمین کلاس‌های آموزشی زبان کودکان برای تنوع آموزش در کلاس از کتاب‌های Hip Hip Hooray نیز برای بازی و سرگرمی کودکان به زبان انگلیسی کمک بگیرند.

بهترین کتاب زبان کودکان و خردسالان

English Grammar In Use بهترین کتاب آموزشی گرامر زبان انگلیسی

بی شک مجموعه کتاب  English Grammar In Use رامی‌توان به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین کتاب‌های آموزشی گرامر انگلیسی به شمار آورد. مجموعه کتاب های Grammar in Use که توسط انتشارات آکسفورد به چاپ رسیده‌اند، مجموعه‌ای کامل برای یادگیری گرامر زبان انگلیسی به روش اصولی هستند. با توجه به اینکه این مجموعه دارای 3 سطح مختلف است دانش آموزان می‌توانند با توجه به سطح زبان خود از یکی از سطوح این مجموعه استفاده کنند. اغلب دانش آموزان از این کتاب به عنوان کتاب کنکور زبان نیز استفاده می‌کنند. سه جلد کاربردی و شناخته شده کتب English Grammar IN Use به شرح زیر هستند:

_ کتاب English grammar in Use Essential ( برای یادگیری مقدماتی زبان انگلیسی)

_ کتاب English grammar in Use Intermediate ( برای یادگیری سطح متوسط زبان انگلیسی)

_ کتاب English grammar in Use Advanced ( برای یادگیری گرامر سطح پیشرفته زبان آموزان)

بهترین کتاب گرامر زبان انگلیسی

خرید بهترین کتاب‌های یادگیری زبان انگلیسی با تخفیف ویژه از فروشگاه مارکا کتاب

در این مقاله شما را با بهترین کتب یادگیری زبان انگلیسی آشنا کردیم. فروشگاه اینترنتی مارکا کتاب با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه فروش انواع کتاب‌های زبان انگلیسی، کتب کمک درسی، کتب دانشگاهی، علمی، فرهنگی، هنری، ادبی و داستانی همواره موفق به کسب رضایت مشتریان و دانشجویان عزیز بوده است.

کلیه کتاب‌های زبان انگلیسی موردنظرتان را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی مارکا کتاب با اطمینان خاطر و با تخیف ویژه خریداری کنید. کتاب‌ها در کمترین زمان به دست شما خواهند رسید. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید کتاب مدنظرتان می‌توانید به صفحه اصلی فروشگاه اینترنتی کتاب مراجعه کنید و یا با شماره 02166400400 تماس بگیرید. کارشناسان ما در واحد فروش آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

دسته بندی: مقالات

مقالات مرتبط

چگونه درس زیست را مطالع کنیم؟

نحوه مطالعه حرفه‌ای درس زیست با روش‌های آسان

درس زیست یکی از مهم‌ترین و سرنوشت‌سازترین مباحث کنکور سراسری و امتحانات نهایی رشته تجربی است. برای کسانی‌که...

بهترین کتاب کنکور 1401

بهترین کتاب‌های کنکور 1401، یک قدم تا موفقیت در کنکور

کنکور یکی از مراحل تاثیرگذار در مراحل شغلی و زندگی افراد است. این آزمون هر ساله به طور...

کتاب جمع بندی امتحان نهایی پایه نهم

بهترین کتاب‌های جمع‌بندی و تستی پایه نهم

پایه نهم یکی از حساس‌ترین پایه‌های درسی در دوران مدرسه است. امتحانات پایه نهم به شکل سراسری و...

نظرات کاربران