بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.
بهترین کتاب برای هدیه دادن

5 کتاب جذاب و خواندنی برای هدیه دادن

شاید بتوان یکی از جذاب‌ترین و به یاد ماندنی‌ترین هدیه برای هر شخص را خرید کتاب‌های داستان و مجموعه کتاب‌های خواندنی و جذاب درنظر گرفت. با توجه به سبک و نوشته‌های نویسنده‌های مختلف، هنگام خرید کتاب برای هدیه دادن چک لیست بزرگی از کتاب‌های مختلف در برابر شما قرار دارد. این گوناگونی و تنوع محصول در بین فروشگاه‌های کتاب گاهی تصمیم‌گیری برای خرید را سخت می‌کند.

اگر سلیقه مطالعه فرد موردنظر را می‌دانید، به راحتی می‌توانید بهترین کتاب برای هدیه دادن به او را خریداری کنید. اگر سلیقه فرد موردنظر را نمی‌دانید، پیشنهاد می‌کنیم از پرفروش‌ترین کتاب‌های بازار برای هدیه دادن استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم با معرفی 5 تا از بهترین کتاب‌ها برای هدیه، در خرید یک هدیه ماندگار همراه شما باشیم.

1. خرید کتاب کلاسیک عاشقانه، بهترین کتاب برای هدیه به مادر و کسانی که دوستشان دارید

کمتر کسی پیدا می‌شود که به مطالعه کتاب‌های کلاسیک و داستان‌های عاشقانه علاقه نداشته باشد. رمان‌‌ها و داستان‌های عاشقانه همواره از پرفروش‌ترین محصولات بانک کتاب مارکا بوده‌اند. با توجه به شناخت روحیات و سلایق فرد می‌توانید کتاب را از لیست رمان‌های کلاسیک و عاشقانه دنیا یا کتاب‌های شاعرانه ادبیات ایران انتخاب کنید.

از بهترین کتاب‌های عاشقانه دنیا می‌توان به کتاب‌های غرور و تعصب، آنا کارنینا، بلندی‌های بادگیر، جین ایر و من پیش از تو اشاره کرد. هر چند خرید کتاب امری کاملا سلیقه‌ای است، اما کمتر کسی پیدا می‌شود که از مطالعه این کتاب‌ها لذت نبرد. کتاب نامه‌‌هایی برای آیدا احمد شاملو، یک عاشقانه آرام نادر ابراهیمی، قهوه سرد آقای نویسنده، چشمهایش، عشق و چیزهای دیگر، عاشقی به سبک ونگوگ و سال بلوا را از مهم‌ترین کتاب‌ها و داستان‌های عاشقانه ایرانی به شمار آورد.

بهترین کتاب عاشقانه برای هدیه دادن

2. کتاب‌های زبان اصلی، هدیه‌ای جذاب برای افراد علاقمند به زبان انگلیسی

اگر قصد خرید کتاب برای کسی که سطح زبان انگلیسی قابل قبولی دارد را دارید، بی شک بهترین انتخاب خرید کتاب زبان و رمان‌های عاشقانه به زبان انگلیسی است. انتخاب بسیاری در این زمینه مقابل شما قرار دارد که با توجه به سلیقه و روحیه فرد موردنظر می‌توانید بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید. بهترین کتاب‌های زبان اصلی برای هدیه به کسانی که دوستشان دارید، به شرح زیر هستند.

  • کتاب Middlemarch
  • رمان 1984
  • رمان The lord of the rings
  • کتاب His dark materials
  • رمان The diary of a nobody
  • رمان Wuthering heights

بهترین کتاب های زبان اصلی برای هدیه دادن

3. کتاب‌های داستانی و سرگرمی، بهترین کتاب برای هدیه به مردان

اگر قصد دارید برای آقایان کتاب هدیه بخرید، پیشنهاد می‌کنیم از خرید کتاب‌های عاشقانه و کلاسیک دوری کنید. کتاب‌های داستانی و سرگرمی، زندگینامه‌ها و کتب فلسفی انتخاب بهتری برای آقایان هستند. خرید بازی فکری و هدیه‌های کوچک هیجان انگیز در کنار کتاب برای آقایان، جذابیت هدیه شما را دو چندان می‌کند.

از بهترین کتاب‌های داستانی و سرگرمی برای آقایان می‌توان به کتاب‌های مردی به نام اوه، موبی دیک، پیرمرد صدساله‌ای که از پنجره بیرون پرید و ناپدید شد، آوای وحش و سپید دندان، استیو جابز، به سوی طبیعت وحشی و کتاب ایلان ماسک اشاره کرد. بی شک هر یک از این کتاب‌ها انتخابی عالی و مطمئن برای هدیه به آقایان هستند.

4. بهترین کتاب انگیزشی برای هدیه دادن به عزیزان

کتاب‌های انگیزشی یکی دیگر از انتخاب‌های جذاب و مناسب برای هدیه به عزیزان، اساتید و پدر و مادر هستند. این کتاب‌ها با کمک کردن افراد در مسیر رسیدن به اهداف و نشان دادن مسیرهای درست زندگی، نقش تاثیرگذاری در روند زندگی آن‌ها خواهند داشت. کتاب‌های انسان در جستجوی معنا، تخت خوابت را مرتب کن، کیمیاگر، چهار میثاق، خودت را انتخاب کن، دیگه عذرخواهی نکن دختر، اوضاع خیلی خراب است و کتاب بهترین خودت باش از جمله کتاب‌های پرفروش و شناخته شده حوزه کتاب‌های انگیزشی هستند.

بهترین کتاب انگیزشی برای هدیه دادن

5. پرفروش‌ترین کتاب‌های انتشارات مختلف، ایده‌ای کم ریسک و آسان برای خرید کتاب

اگر به تازگی با شخصی آشنا شده‌اید و قصد خرید هدیه برای او را دارید، خرید کتاب‌های پرفروش انتشارات مطرح، کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز و کتب پرفروش نویسنده‌های سرشناس ایرانی و خارجی انتخابی کم ریسک و مناسب برای خرید کتاب در این شرایط است. از بهترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های انتشارات مطرح می‌توان به کتاب اثر مرکب نشر میلکان، جز از کل نشر چشمه، کیمیاگر نشر ثالث و شوهر آهو خانم انتشارات نگاه اشاره کرد.

کتاب‌های شدن میشل اوباما، کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم، جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند، مینیمالیسم دیجیتال، ملت عشق و کار عمیق را می‌توان از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز در سال‌های اخیر به شمار آورد. برای خرید کتاب پرفروش نویسنده موردنظر خود نیز می‌توانید از متصدی کتابفروشی‌ها و راهنمایی آن‌ها کمک بگیرید.

بهترین کتاب برای عشاق

خرید کتاب‌های پرفروش و جذاب برای هدیه به عزیزان از بانک کتاب مارکا

در این مقاله شما را با 5 مورد از بهترین کتاب‌های مناسب برای هدیه دادن به عزیزان آشنا کردیم. برای خرید این کتاب‌های جذاب کافی است به صفحه اصلی فروشگاه مارکا کتاب مراجعه کنید یا با شماره 02166400400 تماس بگیرید تا با راهنمایی‌های کامل کارشناسان فروش ما بهترین اتتخاب را در این زمینه داشته باشید. مارکا کتاب، بزرگترین بانک کتاب در ایران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

دسته بندی: دسته‌بندی نشده

مقالات مرتبط

بهترین ترجمه کتاب جز از کل

بررسی کتاب جز از کل و معرفی بهترین ترجمه فارسی این کتاب

کتاب جز از کل نوشته نویسنده استرالیایی استیو تولتز برای اولین بار در سال 2008 منتشر شد. این...

بهترین ترجمه کتاب انسان خردمند

بهترین ترجمه کتاب انسان خردمند؛ کتابی که حتما باید بخوانید

کتاب انسان خردمند نوشته یووال نوح هراری در سال 2011 با زبان عبری در کشور اسرائیل به چاپ...

بهترین کتاب خودشناسی

بهترین کتاب برای خودشناسی و تغییر شگفت انگیز مسیر زندگی

خودشناسی امری مهم در زندگی انسان تلقی می‌شود. حال خوب انسان و موفقیت در انجام کارها، زمانی اتفاق...

نظرات کاربران