بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.
سری کتاب های دور دنیا در 4 ساعت

کتاب‌های دور دنیا در 4 ساعت، کتاب جامع کنکور سراسری

کنکور از مراحل مهم و تاثیر گذار در زندگی حرفه ای انسان‌ها است. سراسری بودن آزمون، حجم زیاد مطالب، محدودیت زمان، منابع متعدد و زمینه‌های علمی متفاوت داوطلبان بر حساس بودن و سختی موفقیت این آزمون افزوده است. در این شرایط یکی از مهمترین اقداماتی که داوطلبین می توانند برای موفقیت در این آزمون انجام دهند، انتخاب کتاب‌های مناسب برای مراحل مختلف بازه زمانی مطالعاتی خود است.

انتشارات بین المللی گاج با چاپ منابع متعدد و هدفمند امکان استفاده داوطلبین را از منابع ارزشمند و مفید برای موفقیت در کنکور را فراهم آورده است. سری کتاب‌های دور دنیا در 4 ساعت این انتشارات از پرفروش‌ترین و شناخته شده‌ترین سری کتاب‌های این انتشارات هستند که همواره از پرطرفدارترین کتاب‌های جمع‌بندی و انتخاب‌ اول داوطلبان برای موفقیت در کنکور هستند.

کتاب دور دنیا در چهار ساعت انتخابی مطمئن برای کلیه رشته‌ها

کتاب دور دنیا در 4 ساعت برای کلیه رشته‌های تجربی، انسانی و ریاضی انتخابی بی‌نظیر و مطمئن است. با استفاده از کتب دور دنیا در 4 ساعت دانش آموزان با سؤالات كنكور سال‌های گذشته آشنا می‌شوند و علاوه‎‌بر این، جمع‌بندی كاملی از مطالب كل كتاب‌های درسی خواهند داشت و توانایی مدیریت زمان در جلسه‌ی كنكور و مقابله با استرس را به دست می‌آورند. كتاب‌های دور دنیا در 4 ساعت در هر رشته دو جلددارد. جلد اول، شامل سؤالات با پاسخ كلیدی و جلد دوم شامل پاسخ‌های تشریحی است. این دو جلد مکملی کامل و قدرتمند برای موفقیت در کنکور سراسری هستند. برای خرید کتاب دور دنیا در 4 ساعت می‌توانید همین حالا به صفحه اصلی بانک کتاب مارکا مراجعه کنید.

بهترین کتاب جمع بندی کنکور

دور دنیا در 4 ساعت رشته انسانی، بهترین کتاب جمع بندی رشته انسانی

با نزدیک شدن به روزهای پایانی کنکورسراسری داوطلبان علاقه وافری برای جمع بندی مطالب در جهت موفقیت در آزمون کنکور دارند، این موضوع با توجه به فرار بودن مطالب در آزمون سراسری انسانی اهمیت دو چندان به خود می‌گیرد. به همین جهت کتاب دور دنیا در 4 ساعت رشته انسانی انتشارات بین المللی گاج اهمیت بسیاری در موفقیت داوطلبان کنکور دارد.

این کتاب با جمع آوری 12 آزمون سراسری داخلی و خارجی به همراه پاسخ نامه تشریحی این امکان را به داوطلب می‌دهد که نه تنها با قرار دادن خود در شرایط آزمون از استرس خود بکاهند بلکه با حل سوالاتی در سطح آزمون سراسری در دروس اختصاصی مانند اقتصاد، زبان عربی، فلسفه ، منطق، رواشناسی، علوم اجتماعی، روانشناسی، تاریخ و جغرافیا در کنار دروس عمومی مانند زبان انگلیسی و ادبیات و زبان فارسی داوطلب را برای آزمون سراسری اماده می‌سازد.

دور دنیا در 4 ساعت رشته ریاضی، کتاب دوره 3 ماهه کنکور سراسری ریاضی

انتشارات بین المللی گاج  کتابی مشابه کتاب دور دنیا در 4 ساعت رشته علوم انسانی را برای رشته ریاضی نیز تالیف کرده است. این کتاب هم شامل 12 آزمون داخلی و بین المللی بوده که ابزار مناسبی برای داوطلب آزمو، شبیه سازی آزمون سراسری و شناخت نقاط قوت و ضعف خود است.

کتاب دور دنیا در4 ساعت رشته ریاضی در دو جلد تالیف شده است. جلد اول شامل آزمون‌ها به همراه کلید سوالات و جلد دوم شامل پاسخ نامه تشریحی و نکات مرتبط با سوالات است. در جلد دوم این مجموعه، سوالات با دقت بالایی تحلیل و تله‌های سوالات کاملا بررسی شده‌ تا داوطلب بتواند با فراغ بال به تثبیت مفاهیم و نکات بپردازد.

کتاب دور دنیا در 4 ساعت رشته ریاضی

دور دنیا در 4 ساعت عمومی، انتخاب رتبه‌های برتر در دوران جمع بندی

انتشارات گاج این امکان را برای داوطلبینی که در دروس عمومی پایه دلخواه خود را ندارند فراهم کرده است که با مطالعه و آزمودن خویش در دروس عمومی (نه تنها در رشته امتحانی خود، بلکه در تمامی رشته‌ها) سطح علمی خود را افزایش داده و با آمادگی بیشتری در آزمون سراسری شرکت کنند. کتاب دور دنیا در 4 ساعت عمومی با جمع آوری 38 آزمون بخش عمومی دروس سراسری که شامل 3800 تست از دروس ادبیات، زبان انگلیسی، معارف و عربی امکان بررسی مطالب از زوایا و مولفین مختلف را به داوطلبان می‌دهد.

این کتاب مشابه سایر کتب دور دنیای گاج در دو جلد تالیف شده است که جلد اول شامل سوالات آزمون‌ها به همراه کلید و جلد دوم شامل جوابهای تشریحی آزمون‌ها است.

فیزیک جامع کنکور دور دنیا در نیم ساعت، یادگیری فیزیک در کمترین زمان

در صورت تقسیم زمان 4 ساعت آزمون سراسری میان 8 درس عمومی و اختصاصی، سهم هر درس به طور متوسط نیم ساعت خواهد بود، به همین دلیل، انتشارات گاج برای کتاب تالیفی خود برای جمع بندی مطالب درس فیزیک، نام فیزیک جامع کنکور دور دنیا در نیم ساعت را بر گزیده است. این کتاب که برای داوطلبان کنکور ریاضی و تجربی تالیف شده است، کتابی تست محور برای بالابردن مهارت تست زنی داوطلبان است.

کتاب فیزیک جامع کنکور دور دنیا در نیم ساعت ضمن ارائه درس به درس مطالب، تست‌های ترکیبی از مفاهیم مختلف، بانک کامل پرسش‌های چندگزینه‌ای به همراه پاسخ نامه تشریحی است که کار داوطلب برای جمع بندی مطالب را ساده می‌سازد. در نهایت این کتاب 5 آزمون جامع را در پیوست خود قرار داده تا خریداران کتاب توانایی علمی خود را در شرایط آزمون بسنجند.

بهترین کتاب جمع بندی فیزیک

خرید کتاب‌های دوردنیا با تخفیف ویژه از مارکا کتاب

در این مقاله شما را با شناخته شده‌ترین کتاب‌های دوردنیا آشنا کردیم. فروشگاه اینترنتی مارکا کتاب، همراه همیشگی  دانش‌آموزان عزیز در خرید کتاب‌های دانشگاهی، درسی و کمک درسی است. برای خرید اینترنتی کتاب‌های دور دنیا می‌توانید به صفحه اصلی سایت مارکا کتاب مراجعه کنید و یا با شماره 02166400400 تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما عزیزان هستند.

 

دسته بندی: مقالات

مقالات مرتبط

منابع آزمون تربیت بدنی

برای کنکور کارشناسی تربیت بدنی چه کتاب‌هایی بخوانیم؟

بهترین کتاب تستی کنکور کارشناسی تربیت بدنی چه کتابی است؟ برخلاف رشته‌های ریاضی و تجربی که تعداد زیادی...

کتاب جمع بندی امتحان نهایی پایه نهم

بهترین کتاب‌های جمع‌بندی و تستی پایه نهم

پایه نهم یکی از حساس‌ترین پایه‌های درسی در دوران مدرسه است. امتحانات پایه نهم به شکل سراسری و...

بهترین کتاب کنکور 1401

بهترین کتاب‌های کنکور 1401، یک قدم تا موفقیت در کنکور

کنکور یکی از مراحل تاثیرگذار در مراحل شغلی و زندگی افراد است. این آزمون هر ساله به طور...

نظرات کاربران