بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.
برای کنکور زبان چه کتابی بخوانیم

برای موفقیت در کنکور زبان این کتاب‌ها را ببلعید

رشته زبان یکی از رشته‌های پرطرفدار میان دانش آموزان است. داوطلبین کلیه رشته‌های تجربی، ریاضی و انسانی می‌توانند برای شرکت در کنکور زبان ثبت نام کنند. اکثر داوطلبین برای سنجش توانایی و اطلاعات خود در این کنکور شرکت می‌کنند. اما عده‌ای از دانش آموزان به دلیل علاقه بسیار برای موفقیت در این رشته جذاب از ماه‌ها قبل تلاش می‌کنند و در نهایت پیروز میدان می‌شوند. دانش آموزانی که در این کنکور شرکت می‌کنند پس از قبولی می‌توانند در رشته‌های مترجمی، آموزش و ادبیات زبان‌های انگلیسی، فرانسه، ایتالیایی، آلمانی و روسی تحصیل کنند.

بی شک این رشته را می‌توان یکی از جذابترین و چالشی‌ترین رشته‌های تحصیلی دانشگاه به شمار آورد. برای قبولی در این رشته جذاب شما نیازمند شرکت در کلاس‌های آموزشی زبان یا مطالعه بهترین کتاب های کنکور زبان هستید. اگر قصد شرکت در کنکور زبان را دارید و از منابع متنوع و بسیار این رشته کلافه شده‌اید، نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با بهترین کتاب‌های این رشته برای قبولی در کنکور آشنا می‌کنیم.

مجموعه کتاب‌های In Use بهترین منابع زبان کنکور در بخش گرامر

سوالات گرامر یکی از چالشی‌ترین سوالات کنکور سراسری زبان هستند. بی شک کتاب‌های گرامر In Use را می‌توان به عنوان برترین کتاب‌های کنکور زبان در بحث گرامر به شمار آورد. مجموعه کتاب‌های Grammar In use پرفروش‌ترین کتاب‌های گرامر بانک کتاب مارکا هستند. کتاب‌های In Use در سه سطح Essential (مقدماتی)، Intermediate (متوسط) و Advanced (پیشرفته) به فروش می‌رسند. هر کدام از این کتاب‌ها 100 مبحث کاربردی و اصولی دستورات زبان انگلیسی را آموزش می‌دهند.

برای شرکت در کنکور زبان پیشنهاد می‌کنیم کتاب Essential grammar in use  را برای پاسخ دهی به بخش عمومی سوالات و کتاب  English grammar in useرا برای برای گذشتن از سوالات سخت و تخصصی بخش تخصصی سوالات کنکور زبان مطالعه کنید. اگر تجربه شرکت در کلاس‌های زبان و پیشینه خوبی از مطالب و دستورات زبان انگلیسی دارید، پیشنهاد می‌کنیم با مطالعه کتاب‌های Advanced سری کتاب‌های In Use خود را برای پاسخگویی به سخت‌ترین سوالات تخصصی کنکور آماده کنید.

بهترین کتاب برای کنکور زبان

مطالعه بهترین کتاب لغت انگلیسی کنکور را فراموش نکنید

اهمیت لغات در یادگیری زبان بر هیچکس پوشیده نیست. سوالات لغوی کنکور زبان تقریبا مهم‌ترین بخش کنکور زبان هستند. هم در بخش عمومی و هم در بخش تخصصی سوالات زبان، تعداد بسیاری از سوالات مربوط به سوالات لغوی هستند. در واقع بدون درک معانی لغات شما قادر به پاسخگویی هیچکدام از سوالات بخش گرامر و لغت نخواهید بود. از مهم‌ترین و پرطرفدارترین کتاب‌های لغت که اغلب به عنوان کتاب کنکور زبان از آن‌ها استفاده می‌کنند می‌توان به کتاب‌های زیر اشاره کرد:

  • Essential Words for the Toefl
  • Vocabulary Builderجلد 1 و 2
  • 504 (Mary Bromberg )
  • New bridging the gap انتشارات سازمان سنجش
  • Essential idioms in English ( Robert J. Dixon )

هر یک از این کتاب‌ها برای یادگیری لغات و بالابردن سطح لغوی زبان انتخاب بسیار مناسبی هستند. اما معمولا کتاب‌های504  و 1100 برای افراد مبتدی انتخاب بسیار خوبی هستند.

بهترین کتاب لغت زبان انگبیسی برای کنکور

کتاب‌های درک مطلب کنکور زبان انگلیسی، مفهومی‌ترین بخش دروس تخصصی کنکور زبان

بخش درک مطلب کنکور زبان را می‌توان به عنوان مفهمومی‌ترین بخش دروس کنکور زبان درنظر گرفت. پاسخگویی به سوالات این بخش بسیار راحت است. کافی است چند مورد از کلیدی‌ترین کلمات مطلب را درک و در ادامه Reading را کامل مطالعه کنید.

سپس به سراغ حل سوالات بروید. اگر تجربه مطالعاتی بالایی در این زمینه داشته باشید در کمترین زمان می‌توانید به سوالات پاسخ دهید. برای مطالعه کتاب‌ کنکور زبان در بخش درک مطلب پیشنهاد می‌کنیم از کتاب‌های درک مطلب زبان انگلیسی انتشارات گاج و کتاب درک مطلبSteps to understanding  استفاده کنید و به نتیجه بسیار مطلوبی در این بخش از کنکور زبان دست یابید. کتاب کنکور انتشارات گاج از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین کتاب‌های کنکور هستند.

کتاب درک مطلب کنکور زبان انگلیسی

کتاب تست زبان قلم چی، کتابی جامع برای مرور تست‌های کنکور زبان

مرور تست‌های مختلف کنکور زبان و پاسخگویی به سوالات متنوع زبان باعث می‌شود تا در مدیریت زمان و سرعت پاسخ به سوالات تست به پیشرفت بسیار خوبی دست یابید. کتاب برگزیده زبان انگلیسی جامع کنکور و کتاب آبی زبان انگلیسی تخصصی انتشارات قلم چی از جمله کتاب‌های تستی پرفروش این انتشارات هستند.

تست‌های کتاب زبان قلم چی به شکل میکروطبقه‌بندی و در سطوح آسان، متوسط و سخت طراحی و جمع آوری شده‌اند. با پاسخگویی به سوالات تستی این کتاب‌ها با نقاط قوت و نقاط ضعف خود آشنا خواهید شد و با تثبیت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف خود در مطالب زبان به بهترین نتیجه کنکور دست خواهید یافت.

کتاب جمع‌بندی تخصصی زبان خیلی سبز، جمع بندی مطالب زبان در سه ماه

اگر در طول سال به خوبی برای شرکت در کنکور زبان آماده شده‌اید، بهتر است با خرید یک کتاب جمع بندی مناسب در دوران 3 ماهه حساس جمع بندی به یک نتیجه شگفت‌انگیز دست یابید. دوران جمع‌بندی کنکور برای دروس فراری مانند زبان، دوره بسیار مهمی تلقی می‌شود. کتاب جمع بندی انگلیسی خیلی سبز با مرور کلیه دروس پایه دهم، یازدهم و دوازدهم زبان انگلیسی و استفاده از تست‌های پرتکرار، کاملا شما را برای شرکت در کنکور سراسری زبان آماده می‌کنند. این کتاب علاوه‌بر داوطلبین کنکور زبان، انتخاب بسیار خوبی برای دانش آموزان کنکور انسانی، تجربی و ریاضی نیز است.

بهترین کتاب جمع بندی کنکور زبان

خرید کتاب کنکور زبان با تخفیف ویژه از بانک کتاب مارکا

دانش‌آموزان و داوطلبان رشته زبان می‌توانند همین حالا کتاب‌های درسی عمومی، تخصصی و همچنین کتاب‌های کمک درسی را از بانک کتاب مارکا با تخفیف‌های ویژه دانش آموزان تهیه کنند.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02166400400 تماس بگیرید و سوالات و نظرات خودتان را مطرح کنید. همکاران ما در مارکاکتاب آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

دسته بندی: مقالات

مقالات مرتبط

خرید اینترنتی کتاب زبان برای یادگیری سریع لغات

با لیست بهترین کتاب یادگیری زبان انگلیسی آشنا شوید

یادگیری زبان انگلیسی یکی از دغدغه‌های اصلی این روزهای اکثر دانش آموزان و دانشجویان است. کودکان، نوجوانان و...

برنامه ریزی برای دوران جمع بندی کنکور

برنامه ریزی برای دوران جمع بندی 3 ماهه کنکور

کنکور سراسری یکی از آزمون‌های مهم و سرنوشت‌ساز در زندگی کلیه دانش‌آموزان است. لازمه شروع هر کاری برنامه...

بهترین کتاب کنکور 1401

بهترین کتاب‌های کنکور 1401، یک قدم تا موفقیت در کنکور

کنکور یکی از مراحل تاثیرگذار در مراحل شغلی و زندگی افراد است. این آزمون هر ساله به طور...

نظرات کاربران